انبار اجناس احتکار شده در سیرجان کشف شد

محسن نیک ورز افزود: همزمان با مرکز این استان در سیرجان نیز دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان با همراهی اداره اطلاعات، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و تعزیرات حکومتی، طرح مبارزه با محتکران و مخلان نظام اقتصادی کشور را اجرایی کرد.
این مقام قضایی اظهار داشت: از چند عمده فروشی لاستیک شهرستان سیرجان بر حسب گزارش اداره اطلاعات شهرستان بازدید سرزده صورت گرفت و در این بازدیدها تعدادی زیادی حلقه لاستیک به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال کشف شد.
وی با اعلام اینکه یک انبار کالای قاچاق ظروف آشپزخانه نیز در سیرجان کشف و پلمب شده است گفت: ارزش ریالی کالاهای احتکاری از این انبار حدود 20 میلیارد ریال ارزیابی شده است.
وی اظهار داشت: ارزش ریالی برنج های احتکار شده در سیرجان نیز 20 میلیارد ریال است.
آن طور که ایرنا نوشته این مقام قضایی عنوان کرد: پرونده متخلفان به منظور سیر مراحل اداری به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده و بزودی احکام این پرونده ها برای اطلاع عموم اعلام خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان بیان کرد: مخلان نظام اقتصادی و احتکارکنندگان به عنوان پیاده نظام دشمن در عرصه جنگ اقتصادی محسوب می‌ شوند و به حول قوه الهی، دستگاه قضایی با کمک سایر نهاد‌های متولی، محیط و عرصه را بر آنان تنگ و سخت خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19148
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.