برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در کرمان

سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست خبری به مناسبت رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲ با اشاره به اینکه مااعتقاد به نقش ارزنده اصحاب رسانه در سطح جامعه داریم، اظهار دا شت: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین نهادها و دستگاه های مختلف در بین مردم است  و هر چه این ارتباط ها صادقانه، عمیق تر و دقیق تر باشد در جهت رشد و  تعالی مردم، رشد بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی افزود: از سال ۷۹ تشکیلاتی در سپاه به عنوان بسیج سازندگی شکل گرفت که محور اصلی بسیج سازندگی رسیدگی به بخش محروم جامعه  با تمرکز بر حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده است.

ابوحمزه عنوان کرد: بسیج سازندگی در عرصه های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، سلامت، آموزش، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی، علمی، مرمت و بهسازی مساکن محرومان و …فعالت دارد. از طرف دیگر به دستگاه های متولی امر و مردم محروم اقصی نقاط کشور کمک می کند.

برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در هفته دفاع مقدس

ابوحمزه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: در سطح کشور ۷۰۰ هزار بسیجی و در شهر کرمان در مصلای امام علی (ع) ۳۰ هزار نفر بسیجی فراخوان می شوند. در این همایش فقط بسیجیان شهر کرمان حضور می یابند و دیگر بسیجیان استان حضور نخواهند داشت و این همایش در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه منظور از برگزاری این همایش ها و برنامه ها نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا، صهیونیست ها و دیگر کشورها است، افزود: دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بالایی برخوردار است و سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور هزار نفر نیروی بسیجی آماده دارد.

انتقاد از معرفی نشدن استاندار کرمان بعد از گذشت سه ماه

ابوحمزه بیان کرد: فرهنگ و روحیه مردم یکی از موفقیت های اصلی نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود که این خود دست مایه عظیمی است که باید پاسداری کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: روحیه مطالبه گری در مردم استان کرمان ضعیف است و باید مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند و پاسخگو باشند و این جز با مطالبه گری محقق نخواهد شد.

ابوحمزه با انتقاد از معرفی نشدن استاندار کرمان بعد از گذشت سه ماه گفت: رسانه ها باید در این خصوص مطالبه گری کنند؛ آیا انتخاب استاندار برای یک استان کار سختی است.

آنطور که مهر می‌نویسد وی تصریح کرد: اتکا به روحیه خودباوری و خودکفایی در نیروهای مسلح به وجود آمده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19457
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.