ضرورت تامین امکانات مورد نیاز پلیس در جهت ارتقای امنیت

محمدجواد فدائی در همایش فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان کرمان در سالن اندیشه فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: در نخستین اقدام برای ارتقای امنیت استان، توسعه سامانه پایش تصویری مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد تا پایان سال جاری 110 دوربین به سیستم پایش تصویری کرمان افزوده شود تا بهتر بتوانیم نظم و امنیت جامعه را تامین کنیم.

آنطور که ایرنا نوشته وی اظهار داشت: آماده هستیم در سطح کشوری نیز برای تامین تجهیزات و بیان مسائل پیش روی نیروی انتظامی استان کرمان اقدام کنیم تا زمینه خدمات رسانی هرچه بهتر این نیرو در سطح کشوری فراهم شود.

استاندار کرمان ادامه داد: برخوردهای خشونت آمیز، اهانت به پلیس و آنچه که موجب وارد آمدن خدشه به ماموریت ها و وجهه پلیس شود، را نمی پذیریم زیرا پلیس وظیفه اجرای قانون را بر عهده دارد و طبیعی است که برخی ها نمی خواهند که قانون در جامعه اجرا شود و باید با این افراد برخوردهای لازم انجام شود تا پلیس در شرایط مناسبی کار خود را ادامه دهد.

فدائی با اشاره به اینکه امنیت جامعه با امنیتی کردن جامعه تفاوت دارد و ما به دنبال امنیت جامعه هستیم، گفت: جامعه پلیسی با پلیس خوب متفاوت است و ما درصدد تحقق پلیس خوب هستیم.

وی از نیروهای انتظامی به عنوان تلاشگران عرصه نظم و امنیت استان و کشور یاد کرد و ادامه داد: کار مجموعه نیروی انتظامی بسیار مهم و دشوار است، زیرا امنیت برای مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فدائی ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه انتظامی استان کرمان، عنوان کرد: امنیت زیرساخت اصلی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت است.

وی تاکید کرد: گستردگی جغرافیایی استان کرمان و تعدد ماموریت های نیروی انتظامی موجب دشواری کار مجموعه انتظامی در این استان شده است.

استاندار کرمان گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت نیازمند صبر، متانت و تدبیر است و نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت باید به همه ابعاد کار خود توجه داشته باشد.

وی بر رفع محدودیت های پیش روی نیروی انتظامی نیز تاکید کرد و گفت: مدیریت استان کرمان مشکلات پیش روی نیروی انتظامی در استان را می داند و تلاش می کند که در حد توان برای رفع این مشکلات اقدام شود.

استاندار کرمان گفت: جامعه و دولت اقدامات سنجیده، با درایت و مقتدرانه ای را از نیروی انتظامی انتظار دارد و دولت با تمام قوا وظیفه خود می داند که از حافظان نظم، انضباط و امنیت جامعه حمایت کند.

وی افزود: ناامنی ریشه در بسیاری از ناهنجاری ها و نابسامانی های جامعه به ویژه فقر و بیکاری دارد لذا وظیفه خود می دانیم تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن فقر و بیکاری به کار گیریم تا این مشکلات برطرف شود.

فدائی گفت: همه کارآفرینان در استان کرمان را به منظور همراهی برای ایجاد شغل دعوت می کنم تا زمینه پیشگیری از ناامنی ها فراهم شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21436
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.