وجود 450 واحد آرایشی بهداشتی غیرمجاز فقط در یکی از شهرک‌های کرمان

ابراهیم شهریاری صبح امروز 16 دی‌ماه در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان گفت: برای مقابله با قاچاق سوخت در استان بدون ایجاد هیچ دغدغه و مشکلی بهترین کار صورت گرفت، به‌طورمثال در شهرستان ریگان در یک ماه 126 هزار لیتر سوخت مصرفی بود که با اقدامات مدبرانه آن را به 56 هزار لیتر رساندیم.
به گزارش ایسنا، وی از قاچاق دام سخن به میان آورد و بیان کرد: با اقدامات موثر از ورود بیماری‌های دامی به استان که از طریق دام قاچاق منتقل می‌شدند، جلوگیری شد، اما در حال حاضر با مشکل خروج دام از استان مواجه هستیم.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان از مقابله با قاچاق کالاهای سلامت محور در استان کرمان سخن گفت و بیان کرد: کالاهای سلامت محور (مرتبط به سلامت مردم) در استان کرمان شناسایی شد به‌طور مثال فقط در یکی از شهرک‌های شهر کرمان بیش از 450 مورد آرایشی بهداشتی غیر مجاز وجود داشت که مواد آرایشی خارجی غیرمجاز عرضه می‌کردند، که با آنها برخورد شد.
وی از افزایش کشفیات کالاهای قاچاق در سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: کشفیات پلیس از قاچاق کالا در سال جاری به‌اندازه چندین سال قبل بوده است.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22864
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.