ایجاد سفره‌های هفت‌سین در سطح شهر کرمان به‌صورت اِلِمان در ایام نوروز 98

سید‌‌مهران عالم‌زاده، شهردار کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرمان‌نو از ایجاد تعدادی سفره هفت‌سین در سطح شهر کرمان به‌صورت اِلِمان در ایام نوروز 98 خبر داد و اظهار کرد: این اِلِمان‌ها در چهار منطقه در سطح شهر کرمان برپا خواهد شد که هر منطقه بین دو تا سه سفره هفت سین خواهند داشت.

شهردار کرمان با اشاره به اقدامات شهرداری کرمان در ماه پایانی سال و استقبال از مهمانان نوروزی افزود: تا پایان سال و در ایام نوروز 10 بوستان جدید در شهر کرمان به بهره‌برداری می‌رسد و در ایام نوروز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل ایجاد کارناوال‌های مختلف شادی از 27 اسفند تا 27 فروردین در سطح شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی 12 اتوبوس که به تازگی نوسازی کامل شدند به ناوگان اتوبوسرانی شهر کرمان اضافه می‌شود تصریح کرد: همچنین دو دستگاه اتوبوس ویژه معلولان به ناوگان و یک دستگاه اتوبوس ویژه گردشگری نیز تا پایان سال وارد چرخه می‌شود.

شهردار کرمان در ارتباط با آخرین وضعیت زیرگذر میدان آزادی شهر کرمان نیز اظهار کرد: در حال حاضر عملیات روشنایی، نصب علائم و تابلوگذاری انجام شده و عملیات خط‌کشی آن نیز امشب به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه اجرا شده و با بهره‌برداری از این زیرگذر،  تمام خیابان‌های منتهی به میدان آزادی آزاد می‌شود گفت: پروژه زیرگذر میدان آزادی کرمان جمعه سوم اسفند‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

عالم‌زاده به اتمام پروژه تقاطع ابوذر نیز اشاره کرد و افزود: تکمیل و اتمام این پروژه نیز در اولویت کاری شهرداری است و قرار است اگر مساله‌ای به دلیل شرایط جوی و بارندگی پیش نیاید این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25109
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.