کتاب‌های طرح کتاب‌خوان اسفندماه ۱۳۹۷ معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، طرح کتاب‌خوان ماه توسط کتابخانه‌های عمومی ، هرماه 4 کتاب از بين كتابهاي تازه منتشر شده، معرفي و فعاليت‌هاي متنوعي مانند جلسات نقد كتاب، مسابقات كتابخواني و نشست کتابخوان و … با محوریت این کتاب ها در کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

«8 قصه از امام جواد علیه السلام برای بچه‌ها»،  نوشته : حسین فتاحی ، زندگی امامان ما شیعیان، پُر از حادثه‌های پند آموز و جالب است. این حادثه‌ها ما را با زندگی آن بزرگواران آشنا می‌سازد. مجموعۀ «۸ قصه از امام جواد علیه‌السلام» همراه با تصویرهای زیبا، مخاطب را با گوشه‌هایی از زندگی امام جواد علیه السلام آشنا می‌کند. در این کتاب هشت قصه، با محوریت زندگی و سیره آن حضرت گردآوری و تدوین شده است.

«با فرزندان نوجوان‌تان در ارتباط باشید»، نوشته: مایکل رایرا، مترجم: لادن شریعت‌زاده و داود عرب قهستانی، این کتاب سعی دارد تا با تعاریف دقیق و علمی از دورۀ نوجوانی، والدین را با خصوصیات این دورۀ حساس آشنا کند. ویژگی‌های جسمی و روحی نوجوانان، نیازهای آن‌ها، خواب و الگوهای زیستی، عزت نفس، شوخ‌طبعی، شیوه‌های درست برقراری ارتباط و تعامل با آن‌ها، بلوغ و حرف زدن دربارۀ مسائل جنسی، عاطفی، تحصیلی و آگاهی بخشی به آن‌ها در زمینه‌های گوناگون، از مهم‌ترین موضوعات کتاب به شمار می‌رود. این کتاب با ارائۀ راهکارهای مفید و توصیه‌های علمی و کاربردی مناسب  به والدین، راهنمای بسیار خوبی است در جهت ارتقای کیفیت روابطشان با نوجوانان.

«روایتی ساده از ماجرایی پیچیده»، نوشته: ابراهیم حسن‌بیگی؛ کتاب «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده»، شرح حوادث و اتفاقاتی است از دوران ارباب رعیتی، که در منطقۀ ترکمن صحرا می‌گذرد. ابراهیم حسن‌بیگی داستان پسر نوجوانی به نام الیاس را روایت می‌کند که درگیر عشق نافرجام «صفورا» دختر خان روستایشان می‌شود و …

«شیر کتابخانه»، نوشته: میشل نودسن، مترجم: محبوبه نجف‌خانی؛ کتاب «شیر کتابخانه» داستان زیبایی است که کودکان را با جذابیت‌های کتابخانه، قوانین و قسمت‌های مختلف آن آشنا می‌سازد.این اثر تاکنون بسیاری از معتبرترین جوایز بین‌المللی را برای نویسنده خود به ارمغان آورده است! پیشنهاد می‌کنیم شما هم خواندن این کتاب جذاب را از دست ندهید!

كتاب هاي معرفي شده در طرح كتاب خوان ماه در كتابخانه هاي عمومي سراسر استان قابل دسترس بوده و همچنين دسترسي به فايل PDF كتابها نيز در بخش كتاب خوان ماه سايت اداره کل كتابخانه هاي عمومي استان  به آدرس www.kermanpl.ir    امكان پذير مي باشد. علاقه‌مندان برای بهره مندی از این مجموعه ارزشمند می‌توانند به نزدیک ترین کتابخانه محل خود مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25186
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.