بیش از 7هزار هکتار جنگل‌کاری در جنوب کرمان

بهمن افراسیابی گفته مدیرکل پیشین در سال 98-97با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی بیش از 7هزار هکتار جنگل کاری در منطقه جنوب انجام داده است و کل عرصه های منابع طبیعی منطقه ای جنوب کاداستر شده که در کل کشور اولین اداره کلی بود که موفق به انجام این امر مهم شده است.

افراسیابی عرصه های منابع طبیعی متعلق به مردم است، مردم باید آموزش ببینند تا با استفاده از دانش سنتی خود در بهره برداری منابع طبیعی به حفاظت از آن هم بیندیشند.

او ادامه داد توجه به شغل و درآمد مردم باعث می شود آنها به دنبال خسارت به عرصه های منابع طبیعی نباشند.

معاون حفاظت و امور اراضی  سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور می گوید گروهی که نباید از آن غافل شویم زمین خواران، کوه خوران و جنگل خواران هستند کسانی که به انفال رحم نمی کنند. جمعیت آنها انگشت شمار است، آنها آگاهانه با دور زدن قانون با ایجاد فساد در اداره ها به منایع طبیعی دست اندازی می کنند.

افراسیابی افزود که بحث کاداستر یکی از ماموریت های اصلی سازمان منابع طبیعی است، سازمان در نظر دارد در سال 98 با استفاده از اعتبار صندوق توسعه ملی 14.2میلیون هکتار عرصه جنگلی و نیمی از 135میلیون هکتار عرصه منابع طبیعی کشور را کاداستر کند.

معاون حفاظت و امور اراضی  سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با تقدیر از اقدامات دکتر محمد حسن کردستانی برای مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31382
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.