سقوط بازار طلا، سکه و ارز در سومین روز هفته

بازار طلا، سکه و ارز امروز سیر نزولی قیمت‌ها را پشت سر گذاشتند و تنها ربع و نیم سکه گران شدند.

در بازار امروز هر گرم طلای ۲۴ عیار با کاهش ۰.۱۱ درصدی نسبت به روز قبل از ۵۳۹,۹۰۰ (پانصد و سی و نه هزار و نهصد) تومان به ۵۳۹,۳۰۰ (پانصد و سی و نه هزار و سیصد) تومان رسید.

هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۲۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۷۵۲,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و پنجاه و دو هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت هر اونس طلا شاهد کاهش ۰.۱۲ درصدی قیمت بود؛ هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۴۸۹ (یک هزار و چهارصد و هشتاد و نه) تومان رسیده بود، امروز – دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ – به ۱,۴۸۷ (یک هزار و چهارصد و هشتاد و هفت) دلار رسید.

امروز دلار مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد. این ارز که قیمتش روز قبل تا ۱۱,۴۰۰ (یازده هزار و چهارصد) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۴۴ درصدی به ۱۱,۳۵۰ (یازده هزار و سیصد و پنجاه) تومان رسید.

یورو هم با کاهش ۰.۳۹ درصدی نسبت به دیروز به ۱۲,۵۴۳ (دوازده هزار و پانصد و چهل و سه) تومان رسید. پوند هم مانند دیگر ارزهای خارجی با کاهش ۰.۵۶ درصدی، از ۱۴,۵۲۶ (چهارده هزار و پانصد و بیست و شش) تومان به ۱۴,۴۴۴ (چهارده هزار و چهارصد و چهل و چهار ) تومان رسید.

سکه در بازار امروز تهران، به ۳,۹۷۰,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و هفتاد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

سکه امامی، با کاهش ۰.۱ درصدی ۳,۹۵۸,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و پنجاه و هشت هزار) معامله شد.

نیم‌سکه نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۰۲۸,۰۰۰ (دو میلیون و بیست و هشت هزار) تومان نرخ‌گذاری شد و ربع سکه، به ۱,۲۲۹,۰۰۰ (یک میلیون و دویست و بیست و نه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۰۸ درصدی داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=36555
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.