مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان:


برآورد می‌شود ۱۰ درصد مردم از بنزین آزاد استفاده کنند

برآورد شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمان این است که کمتر از ۱۰ درصد مردم به سوی نرخ دوم (۳۰۰۰ هزار تومان) بنزین بروند و ۹۰ درصد نرخ اول و شارژ کارت‌ها را مصرف کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمان عصر دیروز ۲۶ آبان ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: در نخستین روز سهمیه‌بندی درصدی افزایش در مصرف بنزین در استان کرمان نسبت به میانگین روزهای دیگر داشتیم اما روز بعد حدود ۱۲ درصد کاهش مصرف داشته‌ایم البته هنوز تا ثبات وضعیت نمی‌توان عدد قطعی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، “فضل الله اکبری” افزود: برآورد این است که کمتر از ۱۰ درصد مردم به سوی نرخ دوم (۳۰۰۰ هزار تومان) بروند و ۹۰ درصد نرخ اول و شارژ کارت ها را مصرف کنند.

“محمدرضا خواجویی” معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با تاکید بر اینکه تا اطلاع ثانوی نباید قیمت کالاها افزایش پیدا کند، گفت: هر گونه افزایش قیمت فعلا ممنوع است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: تغییرات قیمت بنزین در فعالیت آژانس‌های مسافربری تاثیر می گذارد و باید در این زمینه سازمان های متولی تصمیم بگیرند.

تامین نیاز میوه شب عید استان کرمان یکی دیگر از دستور کارهای جلسه دیروز ستاد تنظیم بازار استان بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37790
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.