تجمیع ظرفیت استان‌های همجوار در مراسم تشییع سردار / ظرفیت داخلی استان کرمان نیازمند تکمیل

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت و بیان کرد: پیکر این سردار بزرگ اسلام روز سه‌شنبه به کرمان منتقل می شود و باشکوه‌ترین وداع تاریخی مردم شهیدپرور دیار کریمان را با فرمانده دلاور لشکر ۴۱ ثارالله شاهد خواهد بود.

محمدرضا پورابراهیمی گفت: سردار سلیمانی مظهر مقاومت و ایثار بوده و تمام رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله ایشان را به عنوان فرمانده خود می‌شناسند و فارغ از هر نگاهی ایشان را به عنوان امیر خود قبول دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نامه‌ای به وزیر کشور، خواسته‌ایم تا امکانات چند استانی که همجوار با کرمان هستند برای برگزاری بهتر مراسم وداع با سردار قاسم سلیمانی بسیج شوند تا تامین امنیت و برقراری نظمِ برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی به خوبی انجام شود و قطعا صدها هزار نفر در این مراسم حضور خواهند یافت و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه ظرفیت داخلی استان کرمان برای برگزاری این مراسم نیازمند تکمیل است، ادامه داد: با ارسال نامه‌ای به وزیر کشور درخواست کرده‌ایم تا ظرفیت‌ها و امکانات استان‌های همجوار تجمیع شوند تا در حوزه‌های پشتیبانی، لجستیکی، نظم و امنیت مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی، استان کرمان را همراهی کنند.

وی اظهار کرد: مجموعه تمهیدات لازم برای اسکان و حمل و نقل ریلی، هوایی، زمینی و تهمیدات لازم برای حفظ امنیت و ایجاد نظم و تسهیل عبور و مرور اندیشیده شده تا پیشتیبانی و تدارکات لجستیکی به خوبی مهیا شود، علاقمندان به سردار سلیمانی از سراسر دنیا در این مراسم شرکت می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود که از کشورهای اسلامی و سایر کشورها نیز افرادی در مراسم وداع با سردار سلیمانی حضور یابند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس چند سال در لشکر ۴۱ ثارالله این افتخار را داشته‌ام که رزمنده‌ای باشم که تحت فرماندهی سردار سلیمانی فعالیت کرده است و همه هم‌ رزم‌های سابق، در چند روز اخیر اعلام کرده‌ایم که این مسیر حاج قاسم را ادامه می‌دهیم تا پرچم جهاد و شهادت همچنان با عزت و افتخار برافراشته بماند.

تشییع پیکر سپهبد سلیمانی، از آزادی تا مشتاق

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39706
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.