ورود دستگاه قضایی به حادثه واژگونی اتوبوس در محور بردسیر

رییس دادگستری شهرستان بردسیر گفت: پرونده قضایی مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس در محور باغین به بردسیر در استان کرمان تشکیل شد.

ایسنا گزارش داده؛ حسین رمضانی زاده عنوان کرد: پس از اعلان خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا سفید رنگ با ۳۶ سرنشین که از  مشهد مقدس به سمت هرمزگان در حال حرکت بود، بلافاصله رسیدگی به موضع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بازپرس ویژه‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر کار رسیدگی به موضوع را آغاز کرده است به صراحت گفت: دستورات قضایی لازم جهت مشخص شدن علل و عوامل این حادثه تلخ صادر شده است.

او ادامه داد: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد علت وقوع حادثه طبق نظریه پلیس راه شمال کرمان، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده بوده است.

‌این مقام قضایی افزود: این اتوبوس ساعت ۳ و ۳۴ دقیقه بامداد ۲۵دی ماه در مسیر  کوهستانی و کیلومتر ۴۵ محور باغین به بردسیر که اغلب در فصل زمستان شاهد نزول رحمت الهی و بارش برف در این محور مواصلاتی هستیم، واژگون شده است.

وی هشدار داد: با توجه به اینکه محل وقوع حادثه یکی از نقاط حادثه خیز بوده، لذا باید اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسیر با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نسبت به اصلاح مسیر  یاد شده به قید فوریت اقدام نمایند.

رییس دادگستری شهرستان بردسیر اظهار داشت: در این حادثه متاسفانه ۷ نفر از شهروندان شامل ۵ مرد و ۲خانم جان خود را از دست دادند و  ۲۹ مصدوم جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان های کرمان منتقل شده اند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40521
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.