وام مسکن 10 میلیون تومانی برای سیل‌زدگان زهکلوت

فرماندار رودبار جنوب از تشکیل ستاد بازسازی شهر زهکلوت رودبارجنوبِ کرمان برای خدمات‌رسانی به مردم این منطقه و پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی برای احداث مسکن در بخش زهکلوت خبر داد.

فرماندار رودبار جنوب گفت: ستاد بازسازی شهر زهکلوت رودبارجنوبِ کرمان برای خدمات‌رسانی سریع‌تر و منسجم به مردم این منطقه تشکیل شد.

محمود قانعی گفت: این ستاد وظیفه بررسی وضعیت مسکن مردم زهکلوت را برعهده دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین حجم خسارات در شهرستان رودبار جنوب به منطقه زهکلوت وارد شده این ستاد تشکیل شد.

فرماندار رودبار جنوب به تشریح وظایف ستاد بازسازی شهر زهکلوت پرداخت و تصریح کرد: در این ستاد پیگیری و برنامه‌ریزی لازم برای احداث و بازسازی منازل فرسوده و تخریب شده انجام می‌شود.

پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال بلاعوض برا ساخت مسکن

فرماندار رودبار جنوب از پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی برای احداث مسکن در بخش زهکلوت خبر داد و گفت: این تسهیلات بلاعوض بوده و در ۲ قسط و بر اساس میزان انجام کار پرداخت می‌شود تا اعتبار در مسیر خود هزینه شود.

قانعی از شناسایی ۴۵۰ خانوار در مرحله اول ستاد بازسازی شهر زهکلوت خبر داد و افزود: این تعداد در حال افزایش بوده و تا شناسایی کامل همه نیازمندان واقعی ادامه دارد.

وی ادامه داد: پس از مرحله شناسایی نیازمندان واقعی تا کنون به ۲۵۰ خانوار مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای احداث و بازسازی منزل مسکونی تسهیلات بلاعوض پرداخت شد و این مهم نیز ادامه دارد.

رییس شورای تامین شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه سیلاب به ۱۵۰ روستا در این شهرستان خسارت وارد کرد: گفت: پیگیر رفع مشکلات مناطق سیل‌زده هستیم و این پیگیری بر اساس برنامه‌ریزی انجام می‌گیرد.

یکهزار و ۵۰ واحد مسکونی بر اثر سیل اخیر در  شهرستان روبار جنوب تخریب شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=46226
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.