شناسایی چهار مبتلای جدید در بم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم به خبرنگار کرمان نو گفت: صبح امروز چهار مورد مثبت دیگر در شرق استان کرمان شناسایی شد.

دکتر عباس عباس زاده افزود : یکی از این افراد آقای ۵۸ ساله اهل شهرستان فهرج بود که متاسفانه امروز فوت کردند و ۳ نفر دیگر دو آقای ۳۷ و ۳۸ ساله و یک خانم ۳۵ ساله از اهالی شهرستان بم هستند.

وی بیان کرد: بیماران بمی همگی اعضای یک فامیل بودند که در مهمانی خانوادگی شرکت کرده اند و متاسفانه به این بیماری مبتلا شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: خوشبختانه حال عمومی این افراد مساعد است و نیازی به بستری در بیمارستان نداشتند و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر عباس‌زاده تصریح کرد:از شهروندان می خواهیم که از برگزاری هر گونه مهمانی و تجمع خودداری کرده و در منازل خود بمانند و به این نکته توجه کنند که تعطیلی مدارس ،دانشگاه ها نماز جمعه، اماکن مقدس و کسبه به دلیل عدم انتشار این ویروس بوده و برخی با بی توجهی های خود تمام ضربه ای که دانش‌آموزان ،دانشجویان ، کسب و شاغلین ما می بینند را نادیده گرفته و باعث انتقال بیشتر این ویروس می‌شوند.

وی افزود: هم اکنون ۱۸ بیمار در شرق استان شناسایی شده که از این افراد ۳ نفر مربوط به شهرستان #فهرج بوده و ۲ نفر مربوط به شهرستان ریگان و مابقی از شهرستان بم هستند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم توضیح داد: از تعداد ۱۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا تاکنون 2مورد فوتی داشتیم و ۶ نفر نیز بهبودی کامل پیدا کردند و ۹ نفر در منزل در حال گذراندن دوره درمان خود هستند و فقط یک نفر از آنها در بیمارستان بستری است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=46485
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.