اعضا کتابخانه اجازه حضور در کتابخانه را ندارند

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان کرمان گفت: در حال حاضر اجازه بازگشایی بخش‌های امانت کتاب و حضور اعضا در محیط کتابخانه ها را نداریم.

احمد وفایی با اشاره به آغاز فاز اول بازگشایی کتابخانه ها از روز گذشته اظهار کرد: تصمیم گیری در این زمینه در سطح ملی است و در استان تصمیمی اتخاذ نمی‌شود.

وفایی گفت: در فاز اول با حضور کتابداران در محل کار نسبت به آماده سازی کتابخانه ها، ثبت و ساماندهی و به روز رسانی اطلاعات در سامانه مدیریت کتابخانه ها اقدام می‌شود.

وفایی با اشاره به معرفی کتابخانه های استان کرمان در فضای مجازی تصریح کرد: این اقدامات در دوران تعطیلی هم در فضای مجازی انجام می‌شد.

مدیرکل کتابخانه های استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به ابلاغ ستاد ملی کرونا اجازه بازگشایی بخش‌های امانت کتاب و حضور اعضا در محیط کتابخانه ها را نداریم.

وفایی با بیان اینکه در زمینه فعالیت کتابخانه ها تابع تصمیمات کشوری هستیم، گفت: در مدت سه ماه تعطیلی کتابخانه ها فضای سالن مطالعه کتابخانه مرکزی زیباسازی شده ضمن اینکه نور و تهویه این محیط هم اصلاح شده است.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان کرمان بیان کرد: میز و صندلی‌ها در سالن مطالعه کتابخانه مرکزی کرمان و سایر کتابخانه های استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی چیده شده است و منتظر دستور بازگشایی هستیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی طی این مدت افزود: در حال حاضر جشنواره کتابخوانی رضوی در حال برگزاری است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49657
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.