صعود سیرجان به لیگ برتر کشتی

رئیس هیئت کشتی سیرجان از موافقت سازمان لیگ فدراسیون کشتی در خصوص حضور نماینده این شهرستان در مسابقات لیگ برتر خبر داد.

محمدعظیم ایران نژاد گفت: پس از پیگیری نایب رئیس هیئت و حمایت همه‌جانبه رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با حضور نماینده کشتی سیرجان در بیستمین دوره‌ی مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی موافقت شد.

او افزود: کشتی گیران فرنگی سیرجان موفق شدند سال گذشته در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور عنوان ارزشمند سومی را کسب کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال نیز با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و انگیزه بالای کشتی گیران، با عزم جدی خود را برای حضور در این دوره از مسابقات آماده می‌کنیم تا بار دیگر برای ورزش سیرجان و استان کرمان افتخار آفرینی کرده و لوح زرین دیگری بر عناوین و مقام‌های ارزشمند خود بیفزاییم.

ایران نژاد در خصوص چگونگی انجام تمرینات ورزشکاران تصریح کرد: با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی و باشگاه‌ها که سبب شد، روند تمرینات آمادگی کشتی گیران با مشکل مواجه شود.

وی افزود: خوشبختانه آنچه را که شاهد بودیم این بود که ورزشکاران با عزم جدی و اقتدار و انگیزه فراوان بر مشکلات فائق آمدند و به شکل دیگری با حضور در فضای آزاد و در منزل تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام دادند و این روند همچنان ادامه دارد.

او ابراز امیدواری کرد: کشتی گیران بتوانند در استان کرمان بیش از پیش اقتدار کشتی سیرجان را مسجل کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53386
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.