پاسخ کمیسیون اصل۹۰ مجلس به نامه دانشجویان کرمانی

پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در بیانیه‌ای به نامه دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه باهنر کرمان و ولیعصر(عج) رفسنجان در خصوص ابهامات عملکرد دو شرکت زیر مجموعه ملی مس ایران واکنش نشان داد.

در متن این بیانیه آمده است:

دانشجویان عزیز و جوانان انقلابی دانشگاه شهیدباهنر کرمان و و لیعصر رفسنجان با سلام.

نامه شما در رابطه با موضوعات و مسائل شرکت ملی مس اسران واصل گردید و دستورات جهت پیگیری قانونی و سنجش امور در کمیسیون اصل ۹۰ را صادر کردم.

برخود لازم می‌دانم از دغدغه مندی و حساسیت بالای شما جوانان انقلابی به مسائل کشور تشکر نمایم.

تشکل‌های دانشجویی می‌بایست در این شرایط حساس و با راعایت تقوا و روحیه جهادی به دیده بانی و تدقیق در امور، مسائل مردم و نظام اسلامی را رصد نمایند و به عنوان حلقه وصل بین مردم و مسئولان، نقاط ضعف و کاستی‌های موجود را گوشزد نمایند تا کارگزاران نظام اسلامی به جبران این نقاط بپردازند.

اراده قطعی و قاطع نظام اسلامی به فرماندهی رهبر عزیزتر از جانمامن ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد است و کمیسیون اصل ۹۰ در نظر دارد برای تحقق این اراده حداکثر تلاش خود را داشته باشد.

اما عزیزان من مبارزه با فساد و بی عدالتی که یکی از محور‌های اساسی گام دوم انقلاب می‌باشد، نیازمند حساسیت و پیگیری شما جوانان انقلابی و تشکل‌های مردمی می‌باشد تا این موضوع به یک گفتمان عمومی تبدیل گردد؛ بنابراین در این راه با قدرت و روحیه جهادی حرکت کنید و همچنان مراقب باشید که تقوای الهی و انصاف در همه اقدامات محور امور باشد.

ما اعتقاد داریم تشکل‌های دانشجویی و مردمی یکی از مهمترین بازوان عدالتخواه نظام اسلامی می‌باشند و کمیسیون اصل ۹۰ در نظر دارد از این ظرفیت عظیم مردمی حداکثر استفاده را در جهت تحقق آرمان‌های نظام اسلامی داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53399
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.