حجت الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار:


دخالت نمایندگان در انتخاب مدیر عامل گهر زمین کار درستی نیست| در امضای نامه به روحانی برای انتصاب مدیرعامل گهر زمین اشتباه کردم

کرمان نو-پس از انتصاب وحید میرزایی به سمت مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در ۵ شهریور ماه بود که چند تن از نمایندگان استان با ارسال نامه ای به رئیس جمهور از مداخله برخی از افراد منتسب به وزارت صمت به توصیه سرقینی سرپرست وزارت خبر داده و به نوعی در انتصاب مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گوهر زمین ورود کردند، اما نکته جالب امضای نماینده رفسنجان پای نامه بود.

حجت الاسلام حسین جلالی که پیش از این در 9 تیر ماه از عدم نظر دهی و دخالت نمایندگان در حوزه استحفاظی یکدیگر گفته بود و این موضوع را مطابق قانون دانسته بود ، حال پای نامه ای را امضا کرده که به گفته خود او در حیطه وظایفش نیست.
جلالی در خصوص چرایی امضای این نامه به کرمان نو می گوید:متاسفانه اشتباه کردم و قانونی که خود گفتم و مورد توافق قرار گرفت را نقض کردم. علت هم این بود که این موضوعی در خلاصه مجمع با حضور ۱۰ نماینده مطرح شد که متاسفانه صحت نداشت.
او با بیان اینکه من نباید در آن چیزی که اطلاع نداشتم ورود پیدا می کردم، می گوید: بحث بر سر گهر زمین در حوزه آقای حسن پور بود و اصلا نماینده ها چرا باید وارد مسائلی شوند که خود متولی و وکیل دارد.
نماینده مردم رفسنجان و انار با بیان اینکه تایید و رد مدیران از سمت نمایندگان مجلس به یک سنت غلط تبدیل شده است، می گوید:این مسئله جایگاه نماینده را پایین آورده است و این حرکتی که صورت گرفت، شان نمایندگان را تنزل داد که متاسفانه خود ما نیز در این فرایند و بازی قرار گرفتیم.
حجت الاسلام جلالی در ادامه می افزاید:اصلا نمایندگان نباید وارد حوزه ها و قلمرویی شوند که خود متولی دارد؛ اینکه وزارت صمت که وزیر یا سرپرست دارد و کسی را می گذارد یا بر میدارد،خلاف عرف و قانون است.
نماینده رفسنجان و انار در پاسخ به شرایط ایجاد شده با ورود آقای پوریانی به مسائل مدیریتی این شرکت می گوید:ما همه باید به قانون تمکین کنیم و قانون را بهترین فصل خطاب بدانیم؛ ما هر کسی را که قانون تایید کند، تایید می کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=55502
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.