نمازجمعه در تمام استان برگزار می‌شود

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان از برگزاری نماز جمعه ۱۱ مهر در تمامی پایگاه‌های اقامه نماز جمعه استان کرمان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمد جعفری، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در خصوص  اقامه نماز جمعه ۱۱ مهر ماه در استان کرمان، گفت: فردا در ۵۶ نقطه از استان کرمان نماز جمعه برپا می‌شود.

او افزود: خوشبختانه، به علت رعایت مرتب دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری نماز جمعه، تاکنون هیچ مورد ابتلا به بیماری کرونا ویروس از برپایی این آیین مذهبی در استان کرمان گزارش نشده است و نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان، تابع تصمیمات ستاد کرونا است و تاکنون بهترین همکاری را با  این ستاد داشته است، بیان داشت: نماز جمعه این هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان، بدون استثنا برگزار خواهد شد و در تمام پایگاه‌های برگزاری نماز جمعه استان کرمان، تدابیر کامل برای مبارزه با  بیماری کووید۱۹ و رعایت بهداشت اندیشیده شده است.

او از تمامی نمازگزاران خواست: ماسک، مهر، سجاده و پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند و از وسایل شخصی خود استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را با افراد رعایت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=56500
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.