مربی گل‌گهر: قلعه نویی به دنبال پدیده شدن نیست

مربی گل گهر سیرجان گفت: قلعه نویی گام به گام جلو می‌رود و دنبال پدیده شدن و این جور چیزها نیستیم. تمرکز ما بازی به بازی است تا هر بازی بهترین کیفیت را نشان دهیم و پرتلاش ظاهر شویم.

جلال امیدیان پس از پیروزی گل گهر مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم با این‌حال تیم گل گهر بسیار قابل احترام است چراکه بازی یک هیچ باخته را برگرداند، سه گل به ثمر رساند و باز هم موقعیت گل داشت.

وی ادامه داد: بچه‌های ما امروز خیلی پر تلاش ظاهر شدند و تمام فرامین تاکتیکی آقای قلعه نویی را انجام دادند. بسیار خوشحال هستیم که در اولین گام سه امتیاز را کسب کردیم و امیدوارم که این برد ها ادامه داشتند باشد. 24 ساعت می‌توانیم شادی کنیم تا بعد از آن سراغ بازی بعد برویم.

مربی گل گهر در پاسخ به این سوال که گل گهر پدیده لیگ می‌شود یا این که برای کسب رتبه‌های بالاتری بازی می‌کند، گفت: قلعه نویی گام به گام جلو می‌رود و دنبال پدیده شدن و این جور چیزها نیستیم. تمرکز ما بازی به بازی است تا هر بازی بهترین کیفیت را نشان دهیم و پرتلاش ظاهر شویم. نتیجه دست خداست و می‌خواهیم با تلاش و تمرکز جلو برویم.

امیدیان، مربی گل گهر درباره عملکرد داوری عنوان کرد: داور امروز خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشت. عملکرد خوبی داشت و در شرایط مسابقه مشکل خاصی نبود که داوری به چالش کشیده شود. البته داور بسیار خوب کار کرد.

وضعیت مصدومیت آرمین سهرابیان مشخص نیست

او در رابطه با وضعیت مصدومیت آرمین سهرابیان گفت: هنوز وضعیت او مشخص نیست اما تا امشب مشخص می‌شود. کتفش کمی مشکل پیدا کرد و باید ببینیم مشکلش چیست. ان‌شاءالله که مشکلی نباشد چرا که او جزو بازیکنان خوب و بااخلاق ما است و امیدوارم زودتر به تیم برگردد.

امیدیان اضافه کرد: اگر بازی‌ها هفته به هفته برگزار می‌شد برای ما خیلی بهتر بود اما به هر حال این وقفه برای همه تیم‌هاست و فقط برای تیم ما نیست. امیدوارم بتوانیم یک ریکاوری خوب داشته باشیم و برای بازی بعد آماده شویم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=58147
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.