فرصت سه ماهه دستگاه قضا برای احیای کارخانه قند بردسیر

رییس‌کل دادگستری کرمان گفت: هیات مدیره کارخانه قند بردسیر با همکاری اتاق بازرگانی استان و فرمانداری بردسیر ظرف مدت سه ماه آینده نسبت به واگذاری سهام و مشتری‌یابی برای فروش سایت کارخانه اقدام کنند.

یدالله موحد صبح امروز شنبه -۲۵ بهمن ۹۹- در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان افزود: کارخانه قند بردسیر از حدود ۱۴ سال قبل با مشکل مواجه شد که با تعلل هیات مدیره و مسئولان مربوطه، این مشکلات همچنان باقی مانده بود.

او افزود: بسیاری از اموال و تجهیزات این کارخانه به سهامداران بخش خصوصی و افراد تعلق دارد و هر گونه تعلل در تعیین تکلیف آن به معنای تضییع حقوق بیت المال به شمار می رود.

موحد صدور پروانه بهره برداری برای یکی از چاه های این کارخانه ظرف یک ماه آینده را از دیگر مصوبات این نشست برشمرد.

او افزود: با توجه به اعلام هیات مدیره و نمایندگان سهامداران کارخانه قند بردسیر حاضر در جلسه مبنی بر تمایل به واگذاری سهام کارخانه مقرر شد هیات مدیره با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و فرمانداری بردسیر ظرف مدت سه ماه آینده نسبت به واگذاری سهام و مشتری یابی برای فروش سایت کارخانه اقدام کنند.

موحد یادآور شد: بر اساس مصوبات انجام شده، در صورتی که جذب سرمایه گذار جدید برای احیای کارخانه قند بردسیر محقق نشود، هیات مدیره کنونی با همکاری مدیران استانی باید احیای آن را در دستور کار قرار دهند و در غیر اینصورت تعقیب کیفری مقصران مشکلات این کارخانه پیگیری می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64530
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.