دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل ۲ کودک در ریگان

فرمانده انتظامی ریگان از دستگیری فردی که در پی تیراندازی در یک جشن عروسی در سال ۹۷ موجب قتل ۲ کودک پنج و هفت ساله شده بود، خبر داد.

فروردین ماه سال ۱۳۹۷ خبر وقوع تیراندازی و کشته شدن ۲ کودک در یک مراسم عروسی در ریگان به پلیس گزارش و با حضور ماموران در یکی از مناطق روستایی مشخص شد فردی ۲۸ ساله با هویت مشخص با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی در این جشن کرده و چند گلوله به سر و صورت دو پسر بچه پنج و هفت ساله برخورد کرده است.

آن طور که سرهنگ اسحاق دریجانی می‌گوید این ۲ کودک مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل شدند اما به علت شدت جراحات وارده فوت کردند. در این رابطه ماموران پلیس با توجه به فرار عامل تیراندازی، تحقیقات و پی جویی های لازم را برای دستگیری وی در دستور کار قرار دادند و در نهایت به رغم گذشت حدود سه سال از این حادثه موفق شدند این فرد را در یکی از نقاط شهر ریگان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به معرفی این فرد به مراجع قضایی تصریح کرد: متاسفانه در برخی نقاط شهرستان به خصوص در مناطق روستایی، رسم غلط تیراندازی در مراسمات جشن و عروسی رایج است که این مسئله همچون این حادثه ناگوار به جز وقوع حادثه و داغدار شدن خانواده ها ثمره دیگری در بر ندارد و برچیده شدن این رسم نادرست مورد تاکید است./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64782
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.