شروع حساس نیم فصل دوم| سپاهان-گل گهر، مس رفسنجان-استقلال

در آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امروز گل‌گهر در اصفهان میهمان سپاهان است و مس رفسنجان در خانه با مصاف استقلال می‌رود.

تقابل دوباره امیر قلعه نویی با سپاهان که این بار این اتفاق در شروع نیم فصل دوم اتفاق می‌افتد. بازی دو تیم در نیم فصل اول با برتری عجیب ۳ بر یک گل گهر به پایان رسید و حالا محرم نویدکیا و یارانش این فرصت را دارند تا در روزی که شانس صعود به صدر جدول را دارند، جبران نتیجه نیم فصل اول را هم داشته باشند.

گل‌گهر که بعد از باخت سنگین مقابل پرسپولیس در پایان نیم فصل دچار تغییراتی در هییت مدیره شد حالا به دنبال جبران و جلب رضایت هوادارن خود است. در مقابل سپاهان امروز می‌تواند در صورت پیروزی در این بازی و لغزش پرسپولیس مقابل سایپا به صدر جدول رسیده و نیم فصل دوم را با صدرنشینی آغاز کند.

خطرناک‌ترین بازیکن سپاهان سجاد شهباززاده آقای گلی فعلی مسابقات و خطرناک‌ترین بازیکن گل گهر نیز گادوین منشا، دومین گلزن برتر مسابقات است.

فولاد مبارکه سپاهان- گل گهر سیرجان ساعت ۱۵:۴۵ ورزشگاه نقش جهان اصفهان
تیم داوری؛ محمد رضا اکبریان – محمد رضا مدیر روستا – حسن یوسفی – محسن سلطانی، کمک داور اضافی ۱و۲: امیر عرب براقی – مهدی نجار، ناظر: یداله جهانبازی

استقال بحران زده مقابل مس رفسنجان رو به رشد

تیم خوب مس رفسنجان که در بازی‌های پایانی نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و هر چه از شروع لیگ گذشت بهتر شد، حالا باید در آغاز نیم فصل دوم مقابل استقلال قرار بگیرد. استقلالی بعد از یک بحران بزرگ نیم فصل دوم را آغاز می‌کند و به نظر می‌رسد نتیجه این دیدار در اتفاقات روزهای پیش روی این باشگاه مهم و تاثیرگذار باشد.

آبی پوشان که در هفته پانزدهم به رده سوم جدول سقوط کردند، حالا فاصله‌ای به اندازه ۴ امتیاز تا صدر جدول دارند و باید نه تنها مقابل حریف خود پیروز شوند، بلکه منتظر لغزش پرسپولیس و سپاهان هم بمانند.

فکری برای این دیدار رشید مظاهری و داریوش شجاعیان را در اختیار ندارد و مشخص نیست مهدی قایدی هم از ابتدا در ترکیب ثابت قرار بگیرد یا خیر. آبی پوشان در صورت لغزش سپاهان و پیروزی خودشان می‌توانند با یک پله صعود در رده دوم قرار بگیرند.

مس رفسنجان هم ۲۲ امتیازی و در رده هشتم جدول قرار دارد و آنها نیز در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند در خوشبینانه‌ترین حالت حتی به رده چهارم هم صعود کنند.

مس رفسنجان – استقلال ساعت ۱۵ ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان
تیم داوری؛ سعید رحیمی مقدم – حمید رضا کنعانی – ایوب غلام زاده – علیرضا شهری، کمک داور اضافی ۱و۲: سعاد وفا پیشه – ناصر جنگی، ناظر: اسماعیل صفیری

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65804
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.