دستگیری یک معاون، دو رییس اداره و پنج کارمند راهداری کرمان به اتهام ارتشا و رشا

یک معاون، دو رئیس اداره و پنج نفر از کارمندان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به اتهام ارتشاء و رشاء دستگیر شدند.

دادستان کرمان می‌گوید تعدادی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فعالان حوزه توزیع لاستیک تعاونی ناوگان حمل و نقل، با تشکیل باند ارتشاء و اختلاس ضمن سو استفاده از جایگاه شغلی و تبانی با تعدادی از عاملان فروش لاستیک، مسئولان انجمن صنفی و شرکت‌های حمل و نقل کالا اقدام به صدور حواله برای افراد مورد نظر خود کرده و در ازای آن مبالغی را دریافت کرده و یا تعدادی از لاستیک‌ها را به عنوان سهم خود برداشته و در بازار آزاد به فروش می‌رسانده‌اند.

دادخدا سالاری افزود: اقدامات اعضای این باند موجب لطمه به حیثیت نظام اداری و ایجاد نارضایتی در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای شده است.

او ادامه داد: اعضای این باند همچنین با سو استفاده از اهرم‌های نظارتی از جمله کمیسیون ماده ۱۲ (بررسی تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا ومسافر)، کمیسیون ماده ۱۰ (تخلفات رانندگان) و کمیسیون‌های تمدید یا صدور مجوزهای شرکت‌های باری و مسافری اقدام به اخذ رشوه‌های کلان از متولیان شرکت‌های مذکور می‌کرده‌اند.

۳ روز پیش هم یکی از کارمندان جهادکشاورزی که در طول چهار سال ۹۰۰ میلیون تومان رشوه دریافت کرده بود بازداشت شد.

ادامه دستگیری‌ها در جهاد کشاورزی کرمان| بازداشت یکی از کارمندان به جرم اخذ رشوه

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67931
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.