انجام بیش از ۸ هزار فعالیت ارتباطی و تبلیغی راهداری در کرمان

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری کرمان از انجام بیش از ۸ هزارو ۵۰۰ مورد فعالیت ارتباطی، اطلاع رسانی و تبلیغی در حوزه راهداری خبرداد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد زنگی آبادی از انجام بیش از ۸ هزارو ۵۰۰ مورد فعالیت ارتباطی، اطلاع رسانی و تبلیغی در حوزه راهداری و بخش حمل ونقل جاده‌ای استان طی پارسال خبرداد.

او با بیان اینکه طی پارسال ۵۳۸ مورد عکس نوشته و طراحی اینفوگرافی‌های مرتبط با عملکرد راهداران و شاغلان حمل ونقل جاده‌ای تولید و در فضای مجازی استان وکشور انتشار یافته است، افزود: حدود ۱۵۰ مورد مصاحبه خبری با مدیرکل، معاونین وکارشناسان این اداره کل تهیه و برای رسانه ملی، جراید استانی و سراسری و کانال‌های عمومی فضای مجازی ارسال شده است.

زنگی آبادی تصریح کرد: به منظور ایجاد ارتباط بیشتر با صداو سیمای مرکز استان و بهره گیری از امکانات رسانه ملی برای اطلاع رسانی مردمی، به ویژه ارتقاء فرهنگ ترافیک و به حداقل رساندن سوانح و تلفات جاده‌ای برنامه تلویزیونی سیمای راهبران و همچنین برنامه رادیویی صدای راهبران در قالب قرارداد‌هایی از زمستان پارسال آغاز شده که در این خصوص تعداد ۲۰ قسمت از سیمای راهبران و حدود ۱۵ قسمت از برنامه صدای راهبران تولید شده که در حال پخش هستند.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان افزود:طی پارسال قریب ۶ هزارگزارش و خبر تصویری ویژه فضای مجازی منتشر شده که از این تعداد حدود ۴۰۰ خبر کوتاه و بلند برای جراید و خبرگزاری‌ها ارسال شده است.

او با بیان اینکه در سال ۹۹ حدود ۲۵ کلیپ تصویری و موشن گرافی در روابط عمومی این اداره کل تولید شده است افزود: بیش از ۹۰۰ پیام فرهنگی که عمدتا پیام‌های مرتبط با ایمنی حمل ونقل، ارتقاء فرهنگ رانندگی وپیام‌های ملی و مذهبی بوده اند در فضای مجازی منتشر شده و حدود ۴۲۰ مورد بازدید و ثبت تصویری فعالیت‌های حوزه راهداری مانند انجام عملیات روکش آسفالت، تعریض محور ها، ترانشه برداری، رفع نقاط حادثه خیز، خط کشی و نصب علایم، و… از دیگر فعالیت‌های شاخص روابط عمومی اداره کل بوده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71209
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.