توقیف ۳ دستگاه موتور سیکلت قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد چند دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز در سطح شهر کرمان و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بلافاصله پی گیری‌های پلیس در این رابطه آغاز شد.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان حین گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند یک دستگاه موتورسنگین غیرمجاز سوزوکی ۱۳۰۰ سی سی را مشاهده و توقیف کنند که کارشناسان ارزش این موتور سیکلت را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در ادامه تصریح کرد: همچنین ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان نیز ۲ دستگاه موتور سیکلت غیرمجاز هزار سی سی قاچاق را حین انجام حرکات نمایشی و برهم زننده نظم عمومی در محور هفت باغ مشاهده و توقیف کردند که ارزش این موتورسیکلت‌های توقیفی ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ پورامینایی با بیان دستگیری ۳ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در جامعه همواره در دستور کار پلیس است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71206
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.