طی هشت سال گذشته؛


بنیاد مسکن ۳۱ هزار واحد مسکونی روستایی در کرمان احداث کرد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: طی هشت سال گذشته بنیاد علاوه بر مقاوم سازی و تقویت زیرساخت های روستایی موفق به ساخت و واگذاری ۳۱هزار واحد مسکونی به روستاییان ساکن در نقاط غیربرخوردار این استان شده است .

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، علی اکبر سلطانی نژاد  اظهار داشت : با احتساب این تعداد واحد در مجموع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون ۱۶۲ هزار واحد مسکونی روستایی در نقاط مختلف استان کرمان احداث و واگذار کرده است .

به گفته سلطانی نژاد همچنین تاکنون سه هزار و ۳۰۰ پروژه در روستاهای استان کرمان اجرا شده که ۲ هزار و ۳۰۰ پروژه مربوط به دولت های یازدهم و دوازدهم  بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح های هادی روستایی در استان کرمان تصریح کرد:  روستاییان برای دریافت خدمات باید این طرح را اجرا کنند و در دولت تدبیر و امید طرح هادی  یک هزار و ۶۰۰ روستا در استان تهیه شده است و تصمیم داریم که طرح هادی تمام ۲ هزار و ۸۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کرمان را تا پایان برنامه ششم توسعه تدوین کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان تاکید کرد: ۵۶ هزار قطعه زمین تاکنون به روستائیان این استان واگذار شده که ۱۷ هزار قطعه آن در زمان دولت یازدهم و دوازدهم بوده است و همچنین از ۱۵۶ هزار سند کاداستری واگذار شده، ۳۰ هزار در دولت تدبیر و امید بوده است.

سلطانی نژاد با اشاره به توجه به تکمیل و گسترش زیرساخت روستاهای کرمان اظهار داشت: در جذب قیر رایگان جزو استان‌های برتر بوده‌ایم و در حدود یک هزا رو ۵۰۰ روستاهای استان خدمات آسفالت، روسازی و بهسازی انجام گرفته است.

وی با اشاره به حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله در استان کرمان افزود: نزدیک به ۹۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی  را در حوادث کار کردیم که ۲۰ هزار واحد آن در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است و تمامی منازل آسیب دیده زلزله های کوهبنان و بخش کوساران راور بازسازی شده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72754
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.