کارگاه نمایشنامه‌نویسی در کرمان برگزار می‌شود

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کرمان از برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی در کرمان خبر داد.

بابک دقیقی گفت: در ادامه پروژه های آموزشی- تولیدی در حوزه هنری استان کرمان فرآیندی را در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و حرفه‌ای طراحی کرده‌ایم تا شاهد رشد و بالندگی نسل جوانی از نمایشنامه نویسان با انگیزه در استان باشیم.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمان با بیان اینکه در این دروه از اساتید مطرح داخل و خارج از استان به جهت بهبود کیفیت آموزشی استفاده می‌شود عنوان کرد: در نهایت هدف ما تولید نمایشنامه مطلوب و دارای استاندارد است چرا که تولید نمایشنامه یک امر مهم در توسعه و پویایی تئاتر است.

وی در ادامه تصریح کرد: کارگاه نمایشنامه نویسی مقدماتی به همت حوزه هنری استان کرمان و با مشارکت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در دوازده جلسه و با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن اجتماعات حوزه هنری کرمان برگزار می‌شود.

بابک دقیقی در پایان خاطرنشان کرد: عموم علاقه‌مندان به عرصه نمایشنامه نویسی می‌توانند با ارسال عدد 2 به سامانه پیامکی 1000341000 درخواست خود را جهت شرکت در کارگاه نمایشنامه نویسی مقدماتی ثبت کنند و یا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این کارگاه با شماره تلفن 03432262670 داخلی 8 تماس حاصل فرمایند و یا به حوزه هنری استان کرمان (به آدرس: خیابان امام خمینی(ره) کوچه شماره ۸) مراجعه نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73004
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.