همدست عامل تیراندازی امروز در جیرفت دستگیر شد| اختلافات مالی و خانوادگی عامل وقوع این جنایت بوده است

دادستان جیرفت با اشاره به تیراندازی امروز یک مرد به همسر سابق خود در نزدیکی شورای حل اختلاف گفت: علت اصلی این جنایت اختلافات مالی و خانوادگی بوده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: عامل این جنایت در ساعت ۹ و ۲۸ دقیقه صبح امروز در حالی که وقت رسیدگی به پرونده داشتند در نزدیکی شورای حل اختلاف با یک قبضه سلاح شکاری اقدام به شلیک دو تیر به پهلو و سر همسر سابق خود کرده است.

او با اشاره به اینکه عامل این جنایت شناسایی شده، اما هنوز دستگیر نشده است، تاکید کرد: یکی از همدستان وی هم اکنون دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با اعلام اینکه این زوج حدود یک سال قبل از یکدیگر جدا شده بودند، تصریح کرد: پرونده مطروحه در شورای حل اختلاف مربوط به مسائل مالی بوده است.

سلامی، مضروب این حادثه را خانمی حدوداً ۳۰ ساله دانست و بیان کرد: وی همسر سابق ضارب و دختر عموی وی بوده است.

او افزود: مضروب این حادثه هم اکنون در بیمارستان بستری است.

سلامی با رد شایعه شلیک به زن جوان در محوطه شورای حل اختلاف جیرفت، اظهارداشت: وی قبل از ورود به شورا، در خیابان مجاور مورد حمله قرار گرفته است.

دادستان جیرفت ضمن تاکید بر لزوم پرهیز از طرح شایعات و اطلاعات نادرست درباره این حادثه تاکید کرد: اقدامات تخصصی به منظور دستگیری ضارب در دست انجام است و هرگونه اطلاعات جدید درباره این حادثه در اسرع وقت از سوی مقامات قضایی شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73070
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.