جذب نیرو در برق شمال فقط از طریق آزمون است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: نحوه جذب و به‌کارگیری افراد در وزارت نیرو و حتی در سطح عملیاتی و با استفاده از ظرفیت شرکت های پیمانکاری براساس آزمون است.

محمدسلیمانی پیش از ظهر امروز از سایت اتفاقات ومحل برگزاری آزمون مهارتی متقاضیان اشتغال و جذب نیروی طرف قرارداد شرکت های پیمانکاری بازدید و بر حفظ رعایت عدل و انصاف و شایسته گزینی در انتخاب نیروی انسانی توسط آنان براساس معیارهای صنعت برق تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان او گفت: نحوه‌ی جذب نیرو  براساس آزمون است و دستورالعمل مربوطه پس از اخذ مجوزهای لازم و تامین منابع مالی صورت می‌پذیرد به‌طوری که در سطح شرکت های پیمانکاری هم توقع و انتظار به‌کارگیری نیرو با روند عادلانه و شفاف است و ما از روند مذکور حمایت می‌کنیم.

سلیمانی در این بازدید از عوامل اجرایی و حراستی آزمون و شرکت‌های متقاضی به‌کارگیری نیرو خواست تا در انتخاب و جذب نیروی انسانی مورد نیاز، رعایت عدل و انصاف، شایسته گزینی و شفافیت را براساس معیارهای صنعت برق مدنظر داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه نیروی انسانی، سرمایه ذاتی هر شرکت و سازمانی است گفت: توسعه سازمان و شرکت بدون وجود نیروی کارماهر و متبحر امکان پذیر نیست و تربیت نیروهای متخصص نیازمند سرمایه گذاری و مراقبت فراوان است که حفظ و نگهداشت این سرمایه و توسعه آن از اهم وظایف شرکت هایی ست که این نیروها را جذب و قرارداد می بندند. چرا که بدون آن هر برنامه ای محکوم به شکست است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، توانمندسازی کارکنان عملیاتی برای افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از ظرفیت و توانایی‌های فردی و گروهی آن‌ها در راستای توسعه اهداف سازمانی موثر دانست.

او گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شناخت استعدادها،‌انتخاب و به کارگیری نیروهای انسانی شایسته در سطوح مختلف مشاغل سازمانی و شرکتهای پیمانکاری، پایش عملکرد و افزایش مهارت و هدایت صحیح نیروی انسانی، امری ضروری است.

متقاضیان به سایت مراجعه کنند

مدیردفتر طبقه بندی مشاغل با ارائه گزارش از ثبت نام و آزمون جذب و اشتغال نیروی به کار نیروی برقکار شرکت های پیمانکاری گفت: متقاضیان کار در صنعت برق از طریق سایت آزمون استخدامی www.mapsab.ir ثبت نام و پس از انجام مراحل اداری در تاریخ ۲ لغایت ۵ شهریورماه به صورت روزانه تعداد ۲۵ نفر دعوت به آزمون مهارتی و سلامت می‌شوند.
حسین صادقی اظهارداشت: داوطلبان پس از موفقیت در آزمون مهارتی برای بخش کارگری بامدرک تحصیلی دیپلم در کلیه رشته هاو فوق دیپلم برق کلیه گرایشها درقالب شرکت های پیمانکاری بکارگیری می‌شوند.

او افزود: با توجه به نوع شغل، توانایی صعود و فرود از تیر، کار در ارتفاع ، قدرت بدنی ، تناسب اندام و دارا بودن گواهینامه فن ورز شبکه هوایی و ایمنی در برق و گواهینامه آموزشی خط گرم برای متقاضیان اجباری است.

شایان ذکراست که آزمون مهارتی توسط اساتید موسسه آموزش عالی خراسان برگزار می شود که داوطلبان پس از کسب حدنصاب نمره قبولی در آزمون و مصاحبه و انجام گزینش توسط شرکت های پیمانکاری توزیع برق به عنوان برقکار مشغول خدمت خواهند شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75498
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.