موزه‌ هنرهای معاصر صنعتی کرمان بازگشایی می‌شود

موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان همزمان با افتتاح نمایشگاه «ارمغان» بازگشایی می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مراسم بازگشایی موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان و افتتاحیه نمایشگاه آثار هنرمندان صاحب نام ایران ـ اهدایی به موزه ـ با حضور مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز چهارشنبه، ۱۰ شهریور ماه از آپارات به صورت زنده پخش می‌شود.

مرمت آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان در کارگاهی که برای مرمت آثار ایجاد شده بود، در ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شده بود و بخشی از ساختمان موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان طی ماه‌های گذشته مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در سال ۹۷، گفته بود که مرمت آثار موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان از سفر معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمان در اردیبهشت ماه همان سال آغاز شد که با بازدید از موزه و وضعیت بعضی از آثار، موضوع مرمت را به طور جدی پیگیری کرد.

در سال‌های ۹۹ و ۹۸ نیز دو نمایشگاه از جمله نمایشگاه ۱۰ اثر از هنرمندان خارجی در ۲۰ بهمن ۹۹ و در ۲۸ بهمن ۹۸ منتخبی از آثار دوره هفتم با عنوان «چهره ایران» شامل ۱۱۴ اثر از انجمن عکاسان ایران، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن عکاسی میراث فرهنگی، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، انجمن عکاسان سینمای ایران به مدت ۱۰ روز در موزه هنرهای صنعتی کرمان نمایش داده شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75872
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.