در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال و تعدادی از معاونین با اعضای شورای شهر کرمان عنوان شد:


توسعه خدمات شهری نیازمند ارتباط دوسویه شهرداری و صنعت برق| حفظ مبلمان شهرداری از شاخص‌های طراحی شبکه توزیع برق

مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان پیش از ظهر امروز شنبه به منظور انجام گفتگوهای مشترک و بررسی مسائل مختلف در حوزه برق شهری با علیرضا نادری رئیس و اعضای شورای شهر کرمان دیدار کردند.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، در این دیدار،محمدسلیمانی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک به منتخبین دوره ششم شورای شهر کرمان، به کلیات مسایل فی مابین شرکت و شهرداری اشاره کرد.

وی تاکید کرد: احداث پروژه‌های اصلاح و ساماندهی و توسعه نیازمند تعامل و ارتباط دوسویه با شهرداری است و امیدواریم در دوره جدید مدیریت شهرداری کرمان، شاهد تعامل هرچه گسترده‌تر و نزدیک‌تر بین این دو سازمان خدمت رسان باشیم.
سلیمانی با اشاره به اینکه شهرداری از نهادهای مهمی است که در راستای اجرای هر چه بهتر امور در کنار این شرکت است، افزود: صدور مجوزهای حفاری، توسعه‌ی شبکه و جابجایی تیرها مستلزم همراهی و همیاری بین نهادهاست.
وی با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت ها و اصلاح شبکه توزیع برق برای تامین برق پایدار در کرمان ، گام دوم انقلاب را تجلی اصول مدیریت جهادی و خدمت رسانی عنوان کردو افزود: قطعا تعامل با شهرداری و توسعه خدمات شهری ایجاد رضایت مندی در بین شهروندان خواهد کرد.
محمد سلیمانی با اشاره به قدمت شبکه توزیع برق کرمان ، توسعه و اصلاح زیرساخت های شبکه توزیع برق را برای تامین برق پایدار یک ضرورت دانست .
در این دیدار، علیرضا نادری رئیس شورای شهر کرمان نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل و مدیران صنعت برق بر لزوم زیباسازی مبلمان شهری تاکید کرد و افزود: لازم است سازمان‌های بالادستی قوانینی تصویب کنند تا تاسیسات برقی منصوبه در فضاهای شهری از جلوه‌ی بصری زیباتری برخوردار شوند.
وی با تاکید بر ادامه خدمات ارائه شده و تعامل خوب شرکت توزیع برق شمال با مجموعه مدیریت شهری و کارهای مثبت این مدیریت در رابطه با شهروندان، خواستار چاره اندیشی برای توسعه و اصلاح زیرساخت های شبکه برق در مرکز استان شد.

گفتنی است دراین دیدار آقایان قائم پناه «معاون مالی وپشتیبانی» نوروززاده«معاون مشترکین »و جهادی «مدیر توزیع برق کرمان» مدیرعامل را همراهی کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76551
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.