وزیر ورزش عصر امروز به استان کرمان سفر می‌کند

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانانِ دولت سیزدهم، سفر خود به استان کرمان را عصر امروز از شهرستان سیرجان آغاز می‌کند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، به سفر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانانِ دولت سیزدهم، به استان کرمان اشاره کرد و گفت: این سفر عصر امروز از شهرستان سیرجان آغاز می‌شود.

او افزود: بازدید از آکادمی دو و میدانی گل گهر و دیدار با تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان، نماینده ایران برای حضور در رقابت‌های آسیایی در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی گل گهر از برنامه‌های سفر عصر امروز سجادی به شهرستان سیرجان است.

پاریزی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان روز پنج شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰ به منظور بازدید از پروژه‌های ورزشی به سمت شهرستان شهربابک حرکت می‌کند.

او سفر به شهرستان رفسنجان به منظور بازدید از مجموعه ورزشی مس و سپس شهرستان زرند را از دیگر برنامه‌های سجادی در استان کرمان عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه وزیر ورزش و جوانان عصر روز پنج شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰ وارد کرمان می‌شود، تجدید میثاق با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دیدار با مجمع سمن‌ها و دیدار با مدیران و پیشکسوتان ورزش استان و رونمایی از تمبر قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را از برنامه‌های مهم وی در شهر کرمان اعلام کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77556
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.