طرح ویژه برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش و شیشه دودی در کرمان اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهور استان کرمان از اجرای طرح برخورد با رانندگان دارای خودرو‌های پلاک مخدوش، شیشه دودی و تغییر وضعیت در کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، سرهنگ امیر معین‌الدینی با اشاره به وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهرها اظهار داشت: پلیس وظایف متعددی را به عهده دارد که همه آنها به نوعی با نظم و امنیت جامعه در ارتباط است.

وی با بیان اینکه اجرای همه قوانین، نظم اجتماعی را به دنبال داشته و بستر و زیرساخت انجام کارهای روزمره ما را فراهم می‌کند افزود: یکی از طرح‌هایی که به تازگی در دستورکار پلیس قرار گرفته اجرای طرح برخورد با رانندگان دارای خودرو‌های پلاک مخدوش، شیشه دودی و رانندگانی که با تغییر وضعیت اقدام به تغییر استاندارد وسیله نقلیه خود کرده‌اند به صورت ویژه در سطح شهر‌ در حال اجرا است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان بیان کرد: شکایات زیادی در ارتباط با دستکاری پلاک خودروها، دودی کردن شیشه خودروها، تغییر ظاهر خودروها، تغییر ارتفاع، استفاده از بوق‌های زننده و پرصدا و … به پلیس رسیده بود.

وی با عنوان اینکه ۱۰ روز گذشته در جلسه‌ای که با مقامات دادسرا و نظامی کرمان داشتیم و راهکارها و چالش‌های این موارد بررسی شد ادامه داد: تصمیم گرفته شد تا با دستور مقام قضایی، توقیف این خودروها در دستورکار قرار گرفته و برخورد با این موارد در دستور کار ویژه راهنمایی و رانندگی قرار گیرد.
معین‌الدینی با بیان اینکه از یک هفته گذشته طرح برخورد با رانندگان دارای خودرو‌های پلاک مخدوش، شیشه دودی و تغییر وضعیت در دستورکار پلیس قرار گرفته افزود: پلیس با جدیت با این خودروها که باعث بی‌نظمی‌های اجتماعی می‌شوند برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هفته دوم اجرای این طرح از امروز آغاز شده افزود: تا زمانی که دیگر شاهد چنین خودروهایی در سطح شهر نباشیم اجرای این طرح ادامه دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77683
1 نظر
  1. پیرو رهبرم می گوید

    چند وصیت از ولی امر مسلمین حضرت امام علی ع به فرزندش .ای پسرم مبادا در زندگی کسی را از خود برنجانی ودیگر اینکه هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند وهرآنچه که برای خود نمی بپسندی برای دیگران هم مپسند.سلام ودرود بر امام اول شیعیان حصرت علی ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.