ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال کرمانی تا ۲۰ مهرماه جاری

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال تا ۲۰ مهرماه جاری و بازگشایی آرام و تدریجی مدارس از اول آبان ماه تاکید کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “احمد اسکندری نسب” امروز ۱۷ مهرماه در نشست مجازی مدیران، روسا و معاونان پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با بیان اینکه شروع سال تحصیلی چالش های زیادی از جمله ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز مدارس و … به همراه دارد، گفت: این روزها همکاران اداری در زمینه صدور ابلاغ نشان دادند که اگر برای کاری برنامه و جدیت داشته باشیم به نتیجه خوبی می رسیم، چنانچه برای کاری وقت بگذاریم و تعامل خوبی داشته باشیم مشکلات هم کمتر می شود.

وی افزود: نباید بگذاریم فردی در آموزش و پرورش باشد بدون کارکردن و اثربخشی، تا آموزش و پرورش در مدار اصلی خود قرار گیرد. این موارد به جایگاه رفیع آموزش و پرورش آسیب می زند، شیوه های صحیح معلمی باید در راس کار معلمان قرار گیرد، از کنار کم کاری و کوتاهی نباید بگذریم.

اسکندری نسب در ادامه اظهار کرد: ۱۰ میلیارد تومان به حساب مدارس شبانه روزی واریز شده و در هفته جاری هم مبالغی واریز می شودو نحوه هزینه کرد مهم است، در باب مسائل بهداشتی مدارس مدیران مدارس باید به خوبی مدیریت کنند.

وی بیان کرد: ضرورت دارد تا ۲۰ مهرماه جاری تمام دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال واکسینه شوندکه بعضی از شهرستان ها و مناطق عقب هستند این وظیفه مدیران مدارس است واکسیناسیون و بهداشت را در دستور کار قرار دهند، تلاش بر این است از اوایل آبان ماه مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: آموزش و پرورش الگویی مناسب برای خود تهیه کرده که سیاست آرام و تدریجی بازگشایی مدارس و در کنار تامین سلامت دانش آموزان توام با اجرای عدالت آموزشی و توجه به واکسیناسیون و مسائل بهداشتی در دستور کار است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77932
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.