استاندار کرمان:


نشانه‌های پیک ششم کرونا دارد بروز می‌کند

استاندار کرمان گفت: در کشور نگرانی هایی وجود دارد و گزارش تجمیعی حکایت از افزایش مراجعین سرپایی کرونا و در تهران آمار بستری ها دارد و همه نشانه هایی از این است که پیک ششم دارد بروز می کند که در این رابطه هشدار داده بودند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز اول آبان ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در کشور نگرانی هایی وجود دارد و گزارش تجمیعی حکایت از افزایش مراجعین سرپایی کرونا و در تهران آمار بستری ها دارد و همه نشانه هایی از این است که پیک ششم دارد بروز می کند که در این رابطه هشدار داده بودند.

وی افزود: گشایش هایی در فعالیت مدارس و اصناف صورت گرفته و کرمان جزو استان های ضعیف در رعایت پروتکل هاست لذا خواهش می کنیم مردم جدی بگیرند و پروتکل ها را رعایت کنند.

زینی وند تصریح کرد: اکنون اولویت های اصلی رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون کرونا است و باید ستادهای شهرستانی فعال باشند؛ در برخی شهرستان ها آمار واکسیناسیون پایین است.

استاندار کرمان بیان کرد: همه مسئولان، فرمانداران و ائمه جمعه باید همکاری و مردم را به تزریق واکسن تشویق کنند و در ادارات و اصناف که دارد واکسن اجباری می شود، باید لیست از همه نیروها وجود داشته باشد تا سطح واکسیناسیون قابل رصد باشد.

وی در ادامه افزود: واکسیناسیون اتباع خارجی نسبت به ساکنان در استان باید افزایش یابد و حتی اتباع غیرمجاز نیز باید واکسینه شوند چون در معرض بیماری قرار می گیرند.

زینی وند تصریح کرد: منتظر ابلاغ رسمی طرح هوشمند جدید هستیم که مبنای اقدامات ما در ستاد استانی کرونا خواهد بود که مفصل است و همه جوانب در آن دیده شده است.

استاندار کرمان در این جلسه با تسلیت درگذشت دو نفر از خیران استان کرمان در هفته گذشته بیان کرد: دکترارجمند از مفاخر پزشکی کرمان و منشاء خدمات و خیرات بسیری در استان کرمان و کشور بود و آقای زنگی آبادی از خیران خوب استان بود که اقدامات مناسبی در حوزه آموزش و پرورش، مدرسه سازی و … انجام داده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78711
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.