معاون راهداری تاکید کرد


لزوم واکسینه بودن فعالان بخش حمل و نقل عمومی جنوب کرمان برای ادامه فعالیت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بر لزوم واکسینه بودن فعالان بخش حمل و نقل عمومی علیه کرونا تاکید کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “مجتبی محمودی” با اشاره به اجرای طرح الزام واکسیناسیون فعالان بخش حمل و نقل عمومی و جاده ای کشور اظهار کرد: از ابتدای آبان‌ماه جاری صدور و تمدید مجوزهای مربوط به فعالیت‌های فعالان بخش حمل و نقل مستلزم  واکسیناسیون حداقل دوز اول بوده است.

وی توجه جدی به سلامت بخش عمومی حمل و نقل جاده ای را مورد تاکید قرار داد و افزود: ادامه فعالیت فعالان بخش حمل و نقل عمومی منوط به دریافت دوز دوم تا پایان بهمن امسال در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان تصریح کرد: تشکل‌های صنفی، شرکت‌ها و موسسات مسافربری بایستی نسبت به رعایت این دستورالعمل اقدام نمایند.

وی از تشدید نظارت‌ها بر روند انجام واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و متصدیان شرکت‌های حمل و نقل جنوب کرمان خبر داد و گفت:  از رانندگان درخواست می شود پس از دریافت واکسن شیوه نامه‌های بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی کننده را فراموش نکنند و مدیران عامل شرکت‌ها هم ضمن رعایت دقیق شرایط بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا با کارشناسان و بازرسان حوزه حمل و نقل که با هدف بازدید از صنوف حمل و نقلی که به صورت محسوس و نامحسوس حضور خواهند یافت، همکاری های لازم را انجام دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79249
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.