تدابیری برای مدیریت مصرف برق در زمستان ۱۴۰۰/ ۶۱۰۰۰ هزار چراغ روشنایی معابر در شمال استان کرمان تعدیل شد

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: به منظورمدیریت پیک بار مصرف برق در زمستان از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون ۶۱ هزار و ۶۷۲ دستگاه چراغ روشنایی معابر در شمال استان با توان مصرفی ۱۱.۵۵مگاوات تعدیل و بهینه‌سازی شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، محمد محسنی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با رسانه ها گفت: به منظور مدیریت پیک بار مصرف برق در زمستان و کمک به تامین سوخت نیروگاه‌های کشور از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون ۶۱ هزار و ۶۷۲ دستگاه چراغ روشنایی معابر در شمال استان کرمان با توان مصرفی ۱۱.۵۵ مگاوات تعدیل و بهینه‌سازی شد.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق شمال استان با بیان اینکه تعدیل روشنایی داخل شهرها و جاده های بین شهری به فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی برق کمک میکند از مشترکین خانگی خواست تا در فصل زمستان با کاهش یک درجه ای وسایل گرمایشی خود به صنعت برق استان در تامین برق پایدار در فصل سرما کمک نمایند.
وی افزود: طی مانور تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر که در آبان‌ماه برگزار شد یک هزار و ۴۰۰دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی ۳۲ کیلووات اصلاح و تعدیل شد.
محسنی اضافه کرد: در راستای کاهش پیک‌بار ضمن بهینه‌سازی روشنایی معابر، اصلاح و تعدیل تابلوها و بیلبورد‌های تبلیغاتی، روشنایی پارک‌ها و میادین، نورپردازی ساختمان‌ها و جمع‌آوری لامپ‌های پرمصرف نیز با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف بسیج و اکیپ‌های مدیریت مصرف در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.
وی توضیح داد: با توجه به کاهش دمای هوا و به تناوب آن افزایش مصرف انرژی(گاز) و از جهتی محدودیت‌های ایجاد شده در خصوص سوخت نیروگاه‌های تولید برق، مدیریت پیک بار زمستانی در دستور کار صنعت برق قرار گرفته است.
محمد محسنی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق شمال استان از پایداری تمامی شبکه های شمال استان در هنگام بارش برف و وزش باد شدید خبر داد.
وی گفت: از ابتدای سالجاری با برنامه ریزی و انجام مانورهای متعدد لازم پایداری شبکه های توزیع برق شمال استان به بالاترین حد ممکن رسید تا در زمان وقوع بحران ها بر خلاف سالیان گذشته کمترین نا پایداری برای مشترکین محترم حادث شود.
محسنی خاطر نشان کرد: کارکنان توزیع برق شمال استان کرمان به عنوان خادم ملت تمام تلاش خود را در راستای تامین برق پایدار و مطمئن در زمستان انجام خواهند داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80410
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.