بازدید ۳۰۰ نفر از غرفه تجهیزات امدادونجات کوهستان هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان از برپایی نمایشگاه تجهیزات امدادونجات کوهستان به مناسبت روز کوهنورد خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، هادی سلطانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان، گفت: به مناسبت روز کوهنورد با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان و هیات کوهنوردی استان نمایشگاه رونمایی از تجهیزات امدادونجات کوهستان در محل پارک پردیسان جنگل قائم برپا شد.

او با اشاره به اینکه ۳۰۰ نفر از عموم مردم از غرفه هلال احمر کرمان بازدید کردند، افزود: در این غرفه بازدیدکنندگان با نحوه کار تجهیزات امدادونجات کوهستان آشنا شدند.

او بیان کرد: محمدرضا پورابراهیمی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان نیز در حاشیه بازدید از غرفه جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان از خدمات امدادگران و نجاتگران پایگاه کوهستان تشکر و قدردانی کردند.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: پایگاه امدادونجات کوهستان کرمان یکی از پایگاه امدادی بسیار موثر و حیاتی شهرستان کرمان است و جهت تکمیل احداث این پایگاه قول مساعدت داد.

او افزود: نیرو‌های جمعیت هلال احمر در همه عرصه‌های سخت و بحرانی حضور دارند و این حضور پرشور با عث آرامش و دلگرمی آسیب دیدگان در حوادث است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81254
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.