تجلیل از خانواده‌های کادر درمان بیمارستان ارتش در کرمان

در همایشی از خانواده‌های کادر درمان درگیر با بیماری کرونا بیمارستان امام حسین(ع) ارتش درکرمان تجلیل شد.

به گزارش کرمان نو، در این مراسم امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق کشور گفت: کادر پرستاری و درمان بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) ارتش در کرمان، رزمندگان خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند که در طول تقریبا دوسال درگیری با این بیماری، منشا خدمات ارزنده‌ای درسطح شهر کرمان بوده اند.

او افزود: به منظور تجلیل از زحمات این عزیزان در ایام ولادت مبارک بزرگ پرستار جهان اسلام حضرت زینب (س) قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق در همایشی از زحمات تعدادی از این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها تقدیر کرد.

امیر غلامعلیان افزود: بیمارستان منطقه‌ای امام حسین (ع) با در اختیار گذاشتن تمام ظرفیت‌های بیمارستانی اعم از تخت‌های آی سی یو و تخت‌های عادی، به رغم انجام ماموریت‌های ذاتی خود در حمایت از خانواده‌های کارکنان ارتش، سهم به سزایی در کنترل و درمان بیماری کرونا در سطح استان داشته است.

او به روحیه خستگی ناپذیری کادر درمان بیمارستان امام حسین(ع) اشاره کرد وگفت: ارتش ایران یک ارتش معنویت محور است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق کشور تصریح کرد: درامور درمانی در هر شرایطی سعی بر این است که نظم و بالابردن سطح دانش کادر درمان سرلوحه کار باشد تا موفقیت‌ها استمرار داشته باشد.

امیر غلامعلیان موفقیت‌های بیمارستان امام حسین علیه السلام ارتش در کرمان را چه در زمینه خدمات رسانی ومردم یاری خصوصا در ایام کرونایی وچه در بحث ساخت وساز‌ها و تکمیل بخش‌هایی که تا کنون این بیمارستان بی بهره بود قابل تقدیر دانست.

اوبا اشاره به اینکه ۲۲ درصد تخت‌های معمولی و بیش از ۵۰ درصد تخت‌های آی سی یو بیمارستان منطقه‌ای امام حسین علیه السلام در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت تصریح کرد: آمادگی داریم به هر تعداد که استان و ستاد مدیریت بیماری کرونا اعلام کند، پذیرش کنیم، اما تا الان شرایط حادی برای در اختیار گذاشتن کل بیمارستان پیش نیامده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق کشور گفت: تجلیل از خانواده‌های کادر درمان به این منظور بوده که باصبر و شکیبایی خود نقش موثری در کسب این موفقیت بزرگ داشته اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81476
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.