تعطیلات پایان هفته جنوب کرمان با ۷۸ مصدوم و یک کشته همراه بود

 رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از مصدومیت ۷۸ نفر و فوت یک نفر در حوادث رانندگی روزهای پنجشنبه و جمعه جنوب کرمان خبر داد و گفت: این مصدومان در سوانح جاده ای هفت شهرستان جنوبی این استان دچار مصدومیت شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، ابراهیم محمدی افزود: ۷۸ مصدوم مربوط به تصادفات جاده ای نهم و دهم دی ماه سال جاری از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه تا هفت صبح امروز بوده و آمار ماموریت های بیماران داخلی (قلبی و تنفسی) در آن لحاظ نشده است.

وی مجموع ماموریت های تصادفی مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۶۷ ماموریت برشمرد و از مصدومیت ۷۸ نفر و فوت شدن یک نفر در این سوانح خبر داد.

وی علت افزایش حوادث رانندگی منطقه جنوب کرمان را طی ۲ روز گذشته شرایط نامساعد جوی و لغزندگی جاده ها عنوان کرد و بر رعایت سرعت مطمئنه، بستن کمربند ایمنی، روشن کردن چراغ ها در زمان مه و به همراه داشتن زنجیر چرخ تاکید کرد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سوانح جاده ای به حداقل می رسد از این رو رانندگان این قوانین را رعایت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82559
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.