۵ هزار قطعه لوازم احتکاری خودرو در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف پنج هزار قطعه لوازم خودرو احتکار شده به ارزش هشت میلیارد ریال در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پور امینایی روز سه شنبه افزود: در اجرای طرح برخورد با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان در پی اقدامات اطلاعاتی از احتکار لوازم یدکی در یک انبار در حاشیه شهر کرمان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل و هماهنگی با دستگاه قضا در بازرسی از انبار مورد نظر، پنج هزار قطعه خودرو و هفت دستگاه موتور کامل خودرو مربوط به خودروهای زانتیا، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد:در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه برخورد با مخلان امنیت بازار و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه های نیروی انتظامی قرار دارد به کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند، هشدار داد و گفت: ماموران پلیس بر این موضوع اشرافیت کامل دارند و با متخلفان به طور قاطع برخورد می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83236
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.