احتمال ورود سیل به شهر رودبار؛ دستور تخلیه منازل حاشیه رودخانه‌ها داده شد

فرماندار شهرستان رودبار جنوب گفت: با توجه به اینکه احتمال ورود سیل به شهر رودبار وجود دارد دستور تخلیه منازل حاشیه رودخانه ‌ها داده شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، علی پرورش با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل ‌ز ده شهرستان رودبار اظهار داشت: تخلیه کامل مردم روستایی کروچان و اسکان موقت در روستای دیگر به کمک نیروهای امدادی انجام شده است.

وی تصریح کرد: امدادرسانی کامل به مردم روستای کروچان توسط نیروهای مردمی و جمعیت هلال احمر نیز انجام شده و مواد غذایی، غذای گرم، مواد اولیه و هر چیزی که لازم بود در اختیار مردم این روستا قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه مسیر راه روستایی کروچان کاملاً تخریب شده است، عنوان کرد: از یک جاده جایگزین برای عبور و مرور استفاده می‌شود که تردد از این مسیر فقط با ماشین‌های کمک‌دار ممکن است.

وی بیان کرد: با توجه به شدت بارندگی‌ها، رودخانه‌های بالادست شهر رودبار جنوب کاملاً آبگیری شدند و برای شهر نگرانی ایجاد کردند که خدای نکرده سیل وارد شهر شود.
پرورش با بیان اینکه دستور تخلیه منازل مردم حاشیه رودخانه‌ها را دادیم، گفت: مردم و ساکنان روستاهایی که در معرض سیل هستند دستور دادیم هرچه سریع‌تر منازل خود را تخلیه کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر با تجهیزات کامل در آماده باش هستیم و تمامی گروه‌های امداد و نجات در سطح شهر مستقر هستند تا خدای نکرده شاهد خسارات ناشی از سیل نباشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83647
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.