با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان؛


۲۰۰ رأس دام بین خسارت‌دیدگان سیل منوجان توزیع شد

۲۰۰ رأس دام سبک بین مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال دامداری کمیته امداد منوجان که در سیل اخیر دچار خسارت شده بودند توزیع شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم توزیع این تعداد رأس دام بین مجریان طرح‌های اشتغال دامداری در شهرستان منوجان که با حضور فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، خواجه مدیرکل راهبری شغلی کمیته امداد کشور و جمعی از مسئولان شهرستان منوجان برگزار شد گفت: براثر سیل اخیر لوازم ضروری منازل مددجویان و هم‌چنین طرح‌های اشتغال آن‌ها شامل طرح‌های دام‌پروری، کشاورزی و گلخانه‌ها آسیب دیدند که به‌منظور حمایت از مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال خسارت‌دیده تعداد ۲۰۰ رأس دام که از مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال تلف‌شده بود با عنایت ریاست کمیته امداد خریداری و بین این خانواده‌ها توزیع شد.

 وی بیان کرد: این تعداد دام به ارزش 500 میلیون تومان توسط این نهاد خریداری و بین ۵۰ نفر از مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال دامداری توزیع شد.
صادقی خاطرنشان کرد: تعدادی دام خریداری و به‌زودی بین مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال دامداری خسارت‌دیده در دیگر مناطق سیل‌زده جنوب کرمان توزیع می‌شود.
اهداء ۶۳ سری جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد منوجان
در ادامه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) طی مراسمی ۶۳ سری جهیزیه از محل اعتبارات کمیته امداد تأمین و به زوج‌های جوان منوجانی نیازمند اهداء شد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: این تعداد جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی و به ارزش هر سری 20 میلیون تومان تهیه و به زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد منوجان اهداء شد.
صادقی در ادامه بیان کرد: با توجه به سیل اخیر در شهرستان‌های جنوبی استان بسیار از خانواده‌ها دچار خسارت شدند که در این راستا وسایل ضروری تعداد 104 خانواده تحت حمایت در شهرستان منوجان که در سیل اخیر خسارت‌دیده بود توسط این نهاد تأمین و در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفت.
شایسته ذکر است؛ مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در سفر سه‌روزه به شرق و جنوب کرمان به همراه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور و مدیرکل راهبری کمیته امداد کشور از تعدادی از طرح‌های اشتغال مددجویان بازدید کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83896
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.