پل ارتباطی پلیس با افراد ناشنوا و سخت گویش در کرمان راه اندازی شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سامانه پیامکی ۱۱۰۳۴ برای ارتباط ناشنوایان و افراد سخت گویش با پلیس ۱۱۰ در کرمان افتتاح شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار عبدالرضا ناظری گفت: سامانه ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی و رسیدگی به نیاز‌های حوزه نظم و امنیت عموم مردم است و با توجه به اینکه درصدی از افراد جامعه ناشنوا و یا سخت گویش هستند از امروز با افتتاح سامانه پیامکی ۱۱۰۳۴ ظرفیتی در تمام استان و کشور ایجاد شد که این افراد هم بتوانند به صورت پیامکی با ۱۱۰ تماس و ارتباط بگیرند.

به گفته او در این رابطه هر فرد ناشنوا یا سخت گویشی که به هر نوع نیاز به حضور پلیس و امدادخواهی داشت می‌تواند با ارسال مورد و آدرس خود به سامانه پیامکی ۱۱۰۳۴ از پلیس کمک بخواهد که کاربران ۱۱۰ نیز با جدیت و تلاش مضاعف برای رسیدگی به نیاز‌های امنیتی این امدادخواهان عمل خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: این افتتاح همزمان با ایام الله دهه فجر انجام شد.

او می گوید: هر ساله بیش از ۲ میلیون تماس با ۱۱۰ برقرار و مورد رسیدگی قرار می‌گیرند که امیدواریم با افتتاح این سامانه پیامکی بتوانیم بیش از پیش در خدمت افراد ناشنوا و سخت گویش نیز باشیم؛ چرا که این افراد؛ همچون بسیاری از دیگر شهروندان بسیار قانونمند هستند و ما نیز به نوبه خود در تلاش هستیم زمینه مشارکت بیشتر این افراد را با خادمان نظم و امنیت فراهم کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84034
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.