دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان:


در مقابل شکایت نمایندگان از مطالبه‌گران سکوت نمی‌کنیم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با اشاره به شکایت یک نماینده استان کرمان در مجلس از یک مطالبه‌گر گفت: ما در برابر این نماینده سکوت نمی‌کنیم و نمایندگان حق ندارند علیه مطالبه‌گران پرونده تشکیل دهند، اگر جوانی کلمه‌ای را جابه‌جا مطرح کند و به دادگاه کشیده شود مطالبه‌گری نمی‌ماند.

محمدحسن مولا صبح امروز – یکشنبه ۱۰ بهمن- در نشست خبری افزود: برخی مطالبه‌گران گلایه دارند که از سوی دستگاه ‌ای حاکمیتی دچار مشکل می‌شوند و امکان اجازه ادامه مطالبه‌گری به آن نمی‌دهند.

او اضافه کرد: در یک سال گذشته، به دبیر ستاد امر به معروف که وظیفه حمایت از مطالبه گران را دارد هم اتهاماتی زده شد و ۲ مرتبه شورای تامین علیه دبیر امر به معروف جلسه گرفتند و حکم زدند.

مولا اظهار کرد: ما خط قرمزی در مطالبه گری به جز موارد شرعی نداریم و طبق آمارهای کشوری در یک سال اخیر، استان کرمان جز ۱۰ استان مطالبه‌گر کشور آمده است.

انتقاد ستاد امر به معروف از سوءمدیریت آب در استان

معاون مطالبه گری و امور اجتماعی ستاد امر به معروف استان نیز در این جلسه گفت: بحث آب مهمترین مطالبه‌گری این ستاد است و در حال حاضر دومین نامه با اسناد و مدارک به وزیر نیرو مبنی بر درخواست اعزام کارگروه ویژه برای بررسی مسائل آب استان کرده ایم، ارسال شده است.

شیخی معتقد است که مسوولان حوزه آب استان در این زمینه تدبیر نکرده‌اند و افزود: حدود ۱۰۰ صفحه در خصوص مدیریت آب استان تهیه کردیم و اگر اصلاحات ساختاری ایجاد شود ما نیازی به انتقال آب از حوضه‌های دیگر نداریم و با آب‌های داخل استان می‌توانیم نیاز کرمان را تامین کنیم.

او گفت: البته انتقال آب برای صنایع باید انجام شود و کرمان سهم خود را در این زمینه دریافت کند اما باید اصلاحاتی در آب و فاضلاب استان صورت گیرد چراکه آب کافی وجود دارد ولی مدیریت درستی نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84346
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.