خاتون بم ملی‌پوشان شهرکرد را با ۱۷ گل بدرقه کرد

کرمان نو- از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم خاتون بم روز جمعه با نتیجه ۱۷ بر صفر تیم ملی پوشان شهرکرد را در خانه شکست داد.

کرمان نو- از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم خاتون بم روز جمعه با نتیجه ۱۷ بر صفر تیم ملی پوشان شهرکرد را در خانه شکست داد.

سرمربی تیم خاتون بم روز جمعه بعد از پایان بازی به خبرنگار کرمان نو گفت: تیم شهرکرد اولین سالی بود که وارد لیگ برتر شده است و تیم جوانی بود که در مقابل تیم ما فوتبال بازی کرد در صورتی که بسیاری از تیم ها فوتبال بازی نمی کنند  .
مرضیه جعفری افزود: شاید تیم ما از تجربه مان استفاده کردیم و نتیجه بسیار خوبی را رقم زدیم اما این تیم بسیار جسور و خوب بازی کرد و یک تیم آینده دار است.

او اظهارداشت: تیم شهرکرد به نتیجه کار نداشت و بسیار جوانمردانه بازی کرد و به دلیل اینکه نوپا بود چنین نتیجه ای به دست آورد اما قطعا این تیم با مدیریت بسیار خوبی که دارد سال های بعد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
سرمربی تیم خاتون بم درباره بازی بازیکنانش گفت: به دلیل مسابقات تیم ملی بازیکنان ملی پوش ما در اختیار نداشتیم و کمی از شرایط بازی دور شده بودیم اما بازی امروز بد نبود و امیدوارم در بازی هفته آینده نتیجه خوی را کسب کنیم
او می گوید هفته آینده به مصاف تیم سپاهان در ورزشگاه فجر بم خواهند رفت و تیم سپاهان نیز  تیمی پرمهره و دارای کادر فنی خوبی است که امیدوار است بتوانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.
ملی پوشان شهرکرد سیر پیشرفت را ادامه می دهد
در ادامه سرمربی تیم ملی پوشان شهرکرد که با ۱۹ سال جوان ترین مربی فوتبال بانوان است بیان کرد: جدا از نتیجه با توجه به اینکه تیم ما ۱۳ نفره بود بازیکنان بازی خوبی را انجام دادند و البته بازیکنان ما بی تجربه هستند و امسال برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کنند.
مریم احمدی اظهارداشت: از بازی بازیکنانم راضی هستم وامیدوارم بچه ها بتوانند همین بازی را در بازی های بعدی هم حفظ کنند و انجام دهند وسیر پیشرفت را ادامه دهیم.
او می گوید تیم خاتون بم قهرمان لیگ برتر است و بهترین بازیکنان و باتجربه بازیکنان را در اختیار دارند و ما آمده بودیم جدا از نتیجه بازی خوبی را انجام دهیم .
سرمربی تیم شهرکرد تاکید کرد: جدا از اینکه این تیم سال اولی است که وارد لیگ برتر شده است رده سنی بازیکنان هم ۱۹ سال و نیم است و نتایج دور از انتظار نیست.
زننده گل های این بازی زهرا قنبری با ۹ گل ، مونا حمودی ۲ گل ،بهنازطاهرخانی ۲ گل ، فاطمه گرایلی۳ گل و نگین زندی یک گل بودند

به گزارش کرمان نو تیم فوتبال خاتون بم که صدرنشین رقابت‌هاست،در خانه و در شرایطی که چند مهره کلیدی این تیم به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار کادرفنی نبود، ملی‌پوشان شهرکرد را گلباران کرد و با برتری 17 گله نتیجه‌ای تاریخی را به نام خود به ثبت رساند؛خاتونی‌ها با این برتری با 21 امتیاز در صدر جدول جایگاه خود را تثبیت کردند.
تیم خاتون بم چهارشنبه 20 بهمن ماه در ورزشگاه فجر به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84650
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.