توزیع هزار و ۵۶ تبلت دانش‌آموزی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع هزار و ۵۶ تبلت دانش‌آموزی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش کرمان نو، رضا رضایی در دیدار با مدیرکل کمته امداد امام خمینی (ره) از جهل و نادانی به عنوان بزرگترین فقر بشریت نام و برد و بیان کرد: کار کمیته امداد و آموزش و پرورش در یک راستا است زیرا هر دو توانمند سازی افراد را در جهت ریشه کنی فقر دنبال می کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید به آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت کمک کنند، گفت: همکاری معادن و بنگاه‌های اقتصادی استان با آموزش و پرورش در راستای انجام مسئولیت اجتماعی ضروری است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی دانش آموزان لازمه ریشه کنی فقر در نسل آینده کشور است، گفت: آموزش و پرورش با توانمند سازی دانش آموزان نقش موثری در توقف چرخه فقر در جامعه دارد.

وی با اشاره به راه اندازی پایگاه مطالعاتی ویژه دانش آموزان کنکوری در تمامی شهرستان ها و مناطق استان گفت: پذیرش دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در این پایگاه ها رایگان است و آموزش و پرورش هزینه این گروه از دانش آموزان را می پردازد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این دیدار گفت: در راستای حفظ کرامت و عزتمندی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد چهار خوابگاه دانش آموزی فعال در شهرستان های بم، کهنوج، رودبار و قلعه گنج راه اندازی کرده ایم.

یحیی صادقی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان کنکوری تحت پوشش کمیته امداد بیان کرد: در کنکور سال گذشته ۳۶ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند که نقش موثری در ریشه کنی فقر بین نسلی دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85501
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.