رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: بازار آب در کشور راه‌اندازی شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تنها راه خروج از بحران آب و استفاده بهینه از آن، راه‌اندازی بازار آب است که باید در کشور راه‌اندازی شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان که با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه در اجرای طرح‌های اقتصادی استان تامین آب بسیار اهمیت دارد اظهار داشت: با مشکل کمبود آب برای واحدهای صنعتی روبه‌رو هستیم و باید پیگیری مستمر کرد.

وی با بیان اینکه روش‌های مختلف تامین آب برای استان را باید پیگیری کرد گفت: اجرای طرح تولید لاستیک فوق سنگین یکی از طرح‌هایی است که شرکت‌های بزرگ کشور اجرا می‌کنند که از خروج ارز از کشور هم جلوگیری می‌کند اما به‌دلیل نبود آب متوقف شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه با وزیر نیرو که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، مشکلات کمبود آب استان کرمان مطرح شد و انتظار داریم اجرای این طرح‌ها متوقف نشود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بازار آب باید در کشور و استان کرمان راه‌اندازی شود افزود: راهکارهای راه‌اندازی بازار آب در استان وجود دارد و به‌نظر می‌رسد تنها راه خروج از این بحران آب و استفاده بهینه از آب راه‌اندازی بازار آب است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط در شهر کرمان 5 هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در استان در حال اجرا است اما نگران تامین آب آن هستیم بیان کرد: مردم نگران اشتغال فرزندان خود هستند و ما در برابر آنها مسئول هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85897
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.