بازدید پورابراهیمی از مجتمع تئاتر شهر


تجهیز مجتمع تئاتر شهر کرمان در پله پایانی

به مناسبت روز جهانی تئاتر، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از مجتمع تئاتر شهر کرمان بازدید کرد.

کرمان‌نو – به مناسبت روز جهانی تئاتر، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از مجتمع تئاتر شهر کرمان بازدید کرد. این بازدید که به میزبانی مهدی بذرافشان مدیر مجتمع تئاتر شهر برگزار شد، پورابراهیمی ضمن ابراز خرسندی از اتمام مقاوم سازی مجتمع و ساخت پلاتوی مدرن تئاتر شهر، بر نقش تئاتر در توسعه فرهنگ عمومی تاکید کرد

او گفت: با رونق نمایش‌های با مضامین انقلابی به خصوص زندگی و سیره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توان در جهت رشد فرهنگی قشر جوان تاثیرگذار بود.
در ادامه جلسه بذرافشان، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان، ضمن تشکر از توجه پورابراهیمی به مقوله تئاتر، گفت: خوشبختانه در ماههای اخیر شاهد افتتاح دبیرخانه سراسری تئاتر سردار آسمانی در کرمان بودیم. با وجود دبیرخانه در کرمان و دسترسی هنرمندان کرمانی به مستندات مرتبط با شهید سلیمانی، استان کرمان می تواند به عنوان مرکز تولید تئاتر با مضامین دفاع مقدس، مقاومت و شهید سلیمانی معرفی شود. او افزود: توسعه تئاتر در دوران پسا کرونا می‌تواند به عنوان راهکار کاهش آسیبهای اجتماعی ناشی از کرونا مدنظر قرار بگیرد؛ اما به دلیل تعطیلی دوساله مراکز تخصصی و گروههای تئاتر، باید تئاتر در اولویت برنامه‌ریزی مدیران اجرایی استان قرار گیرد، تا بتواند نقش تاریخی‌اش را ایفا کند.
در پایان جلسه، پورابراهیمی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های هنری گفت: تکمیل و تجهیز مجتمع تئاتر شهر و سایر سالن‌های تئاتر باید در اولویت برنامه‌های امسال باشد و شخصا این مورد را پیگیری می‌کنم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86804
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.