قاتل راننده مسافرکِش در کرمان دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری قاتل راننده مسافرکش در عملیات پلیس این استان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله حسن پور افزود: اسفند ماه سال گذشته در پی اعلام مفقودی مرد ۶۵ ساله که با خودروی شخصی اقدام به مسافرکشی می کرد، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس کرمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با گزارش مردم به پلیس از کشف جسدی در حاشیه شهر ماهان و حضور ماموران در محل مشخص شد که جسد کشف شده متعلق به همان فرد مفقود شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند مقتول به علت وارد شدن ضربات متعدد شیئی سخت بر سینه و قلب به قتل رسیده است.

سرهنگ حسن پور گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با انجام تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ هایی از محل، متهم را که جوانی ۲۳ ساله بود شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و در بازجویی های تکمیلی صورت گرفته مشخص شد، قاتل با ترفند دربست کرایه کردن خودرو از کرمان به مقصد ماهان و با انگیزه سرقت خودرو با مقتول درگیر و پس از مقاومت نامبرده، با ضربات چاقو  وی را به قتل رسانده و در حاشیه شهر ماهان رها کرده که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87137
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.